Gå til innhold

Noen som har vært på salg på Barnas hus nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å dra på den i Trondheim i mårra, men er et stykke å kjøre.. Lurte derfor på om de har mye, eller om det er veeldig utplukka allerede? Lurte litt på den Simo kombivogna bla., og tenkte evt å ringe dem på forhånd å høre. Men ellers - var det mye bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Tiller (Trondheim) i dag på Barnas Hus og så på Simo kombivogn. De hadde igjen 5 farger, tror jeg. 2-3 veldig fine. Tror kanskje jeg drar tilbake de nærmeste dagene og handler en :)

Skulle egentlig bruke den samme som til de andre tre, men den er ganske slitt, og har så lyst på noe nytt:)

Skrevet

Godt å høre! Blir nok en tur på meg da, det blir spennende! Trenger liksom så mye, men har null oversikt! ;)

Skrevet

Jeg var på Barnas hus på Alnabru for et par uker siden og ble veldig skuffet. Det var svært lite som var på tilbud, men ellers var jo butikken full av andre varer, da.....

Skrevet

Var det få vogner på tilbud? De har jo reklamert med mange forskjellige vogner på salg!

Skrevet

Angående salg på Barnas Hus så har de gått ut med i annonsen at salget startet 22 januar. Sånn sett så kan det jo tenkes at det er mer på tilbud der nå :)

Skrevet

Var på Barnas Hus på Alna på mandag og kjøpte en Simo kombi 2006. Det var flere farger som ikke var inne, men de bestiller for deg. I dag er min kommet inn og skal hentes i ettermiddag. Jeg bestillte forresten en svart med rød kant og grå på innsiden. Andre som har den?

Uansett var det 40% avslag så et SUPERT tilbud!

Sikkert lurt å ringe først uansett. Lykke til!

Skrevet

På Barnas Hus i Sandvika hadde de igjen fem-seks farger på Simo Kombi, (hadde bestemt meg for denne vogna, så dreit egentlig i de andre de hadde) så siden jeg valgte vogn fikk sambo velge farge. Vi fikk en marineblå 2006 mod. Simo Kombi, og fikk beskjed om at det var bare de fargene de hadde inne som var på tilbud....

Skrevet

Regner med at de bestillte min vogn fra en av de andre Barnas Hus avdelingene, ikke fra SIMO.

Har noen kjøpt, eller sett den sorte med rød kant på kalesjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...