Gå til innhold

Åååh sinna!!!

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat en diskusjon med sambo om prev. Jeg foreslo pearly/ladycomp, han syntes det var ok, men må tydeligvis betale den aleine. Så sier jeg at jeg synes at han kan bruke kondom noen mnd siden vi ikke har brukt det én eneste gang på de nesten 4 årene vi har vært sammen, fordi jeg har gått på pilla. Nei det var ikke aktuelt, da blir det ikke noe sex. Åååååå!!! Når det han som vil bruke prev og ikke jeg, hvorfor må jeg stå for prevansjonen da?? Så blir han sinna fordi jeg begynte å diskutere prev med han, prøver jo bare å respektere hans ønske jo! *Gråte* :'-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7929397-%C3%A5%C3%A5%C3%A5h-sinna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutta har det alt for enkelt med oss som står for prev. De er bortskjemte og skjønner ikke at når VI vil ha barn så er det en ekstra byrde å måtte stå for prevansjonen hele tida. Det blir en daglig påminnelse om hva vi ikke får.

Kjenner jeg blir sinna på dine vegne. Stå på ditt, det skal jeg prøve å gjøre når tiden kommer til å slutte på pillen!

*klemme dreamer*

Synes det er tåpelig av han... Synes du skal stå på krava jeg... Gjør som meg, kjøp til han så får han velge sex uten eller med...=o)

Vi har heller aldri brukt kondomer før nå.. Skulle ønske jeg ikke hadde kjøpt men som du sier, respekterer at han ikke er klar, men like vel ikke bruker hormonprev...(p-piller)

Vi har slemme samboere=o( men de er jo snille noen ganger da...=o)

Vel, sitter her og manner meg opp... Er sikkelig chicken jeg altså..hehe... Vet liksom ikke hvor jeg skal starte...

Sambo min var heller ikke fornøyd når jeg slutta med pilla og måtte bruke kondom, men han bruker det jo nå så... Enten det eller baby... Men å nekte deg sex synes jeg er litt teit...

*trøsteklemme*

Tusen takk jenter=) Nå føler jeg meg mye bedre!

Frøkna: De er så bortskjemte ja! Skjønner ikke hvorfor det er forventet av jentene skal stå for prev. Lurer på hva de hadde sagt hvis de måtte stappe i seg i hormoner hver dag, med ufyselige bivirkninger. Det er jo en ting, men bare den daglige påminnelsen som du sier. Få gnidd inn hver dag at vårt største ønske ikke blir oppfyllt på lenge.

*BabyCakes*: Sant som du sier. Lurer på om han faktisk avstår fra sex hvis jeg kjøper kondomer til han. Vi respekterer mennene våres for godt, hehe. Egentlig de som skulle respektert oss litt mer og kjøpt de dumme kondomene selv hvis de absolutt ikke vil ha barn.

Det går sikkert fint å ta det opp, heier på deg! Går det ikke bra, så kom inn til oss så skal du få mange trøsteklemmer. Du kan jo starte veldig positivt med hvor glad du er for at han svarte ja på frieriet ditt. Og så snakke om byllup, det er jo naturlig. Lykke til=)

*klemme begge to*

Ja, hehe... det som plager meg nå er jo å finne en dato da...For bryllupet...=o)

Sa til han nå at jeg har funnet dato alt da, han spurte og jegb sa 26 07 08... Nei sa... hehe.....Bursdagen hans...hihi... det var jo bare tull da...

Men vi finner sikket noe da... Den foreløpige er 13.??.2013...Uff ser detser ut som en heel evigheeet...men akkurat passe når det gjelder penger og sånt...=o) så det gjør ikke noe... Men blir ikke krise hvis det blir før...hihi...

Klem

2013 er jo en stund til, men så herlig å ha noe så fint og glede seg til=) Da har du mange år på å planlegge det perfekte bryllup. Jeg har lyst til å gifte meg 11/05-2013, for da har vi vært sammen akkurat i 10 år=) Har du snakket med sambo?

Annonse

Ikke om baby nei... Synes jeg egentlig har sagt nok og mye... så tror ikke han ombestemmer seg nå nei.. Men tror jeg har EL rett rundt hjørnet...

Spurte nå om vi ikke skulle hompe litt... Han sa" har ikke du mensen da?" haha,... Ikke før om 3 uker sa jeg... hehehe... Han følger hvertfall ikke med...

Hihi,, det er jo fint det da...04.08.2012 har vi vært sammen i 10 år...ojoj...Ikke lenge til det da...

Håper det blir før menmen...

Fin dato det=) Sommerbryllup. Hehe han følger ikke særlig med når han tror du har TR nå, hehe. Håper dere homper litt i kveld da, og at han ikke bruker dong, siden EL er rundt hjørnet=)

Sambo har dårlig samvittighet nå...hehe, det fortjener han. Snakker så mye om at han elsker meg osv. Søt da, men ikke helt tilgitt;-)

Klem

Hehe.... Søt da...

Uff nei, piiin han litt til...

Sov litt tidligere idag... drømte... Mmm startet fint men sluttet veeeldig dårlig...*snufs* Blir sååå påvirket av drømmene mine... Hvis sambo gjør noe slemt, dumt eller sårende så våkner jeg og er skikkelig sur på sambo siden han såret meg i drømmen...Hehe... Drømmene mine får meg til å "se" på ting litt bedre... men de er mest for å skremme dritten ut av meg...=o( Drømmene kan være så vonde at jeg gråter i vikeligheten...

Håper han og vil... Men tror nok ikke det skjer...Dessverre...=o(

Hehe, de fortjener å bli pint litt når de langpiner oss sånn som de gjør;-) Sa til sambo at 11/5-13 var fin bryllupsdato for oss, han var helt enig. Lenge til da, men stresser mye mer med baby.

Huff det er vondt å ha sånne drømmer. Har det ofte selv og er sinna på sambo lenge etterpå. Jeg ser oså på ting litt bedre etterpå, men ikke noe hyggelig å ha de drømmene. Så grusomt at drømmene dine er så ille at du gråter etterpå, da har du skikkelig vonde drømmer! =(

Drømmer veldig mye rart og jeg da. Drømte at jeg fødte en hund for noen dager siden...merkelig. Var SÅ sinna for at det ikke var en baby.

Krysser fingrene for at han vil! Du fortjener det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...