Gå til innhold

hvordan ville dere tolket dette... mat og soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei tulle på 5mnd. hun har begynt å spise hver andre time på natten. når jeg får lagt henne i sein egen seng, omsider så våkner hun etter 1-2 timer og vil ha mer pupp og da nytter det ikke å legge henne tilbake i sin egen seng... da vil hun sove siden av meg og spise hver andre time. om morgenen har hun et opphold på 4 timer før hun vil ha met igjen så vil hun ha mat hver andre time. har prøvd å gi henne grøt, frukt, potet og grønsakspure men da får hun så vondt i magen at det blir bare skriking....

høres det ut som hun trenger mer mat? hva er best å prøve med tanke på magen.? mme er utelukket fordi jeg mistenker sterkt hun har melkealergi, jeg har måttet kutte det ut av min kost....soyatilleget drikker hun maks 30 milliliter av (ikke rart, det smaker forferdelig)...

gi meg noen gode råd jenter, trenger det sårt! gjesp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd flere forskjellige typer grøt? For meg høres det ut som om hun må ha mer mat på dagtid, men det har sikkert ingen hensikt å prøve å amme hver time om hun ikke vil..:) Maisgrøt og risgrøt kan du lage med din egen melk og det skal være temmelig allergisikkert. HVis det er vanskelig å få henne til å spise det i starten kan det være at det bare er et spm om tilvenning..

Bor pappaen hos dere? For i så fall kan det være en ide å få ham til å trøste når hun våkner og er sulten om natta (han lukter jo ikke mat:) )og prøve å drøye så lenge som mulig mellom nattmåltidene. Det burde jo ikke være nødvendig med mer enn 1-2 ganger pr natt nå..:)

Lykke til uansett:)

Skrevet

Ammer du i sengen din?

Jeg gjorde det tidligere, men har begynt å sitte i en stol i stedet. På den måten tar jeg henne ikke vekk fra noe som er bedre enn hennes egen seng når måltidet er over. Hun protesterer ikke når jeg legger henne tilbake i egen seng. Kan jo være verdt et forsøk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...