Gå til innhold

Mooncake!!!!


revehalen

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du den steriliseringsgreien til flaskene? Bestillte du den over nettet på den nettsiden du la ut i tråden til Hanne? Og hvor mye kostet den?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OH!!!

Beklager at jeg har vært online... har hatt omgangsyke...

 

Jeg fikk den steriliseringssaken (Avent Exress) av ei venninne som mente at jeg ville få god nytte av den (og hun hadde rett!!!). Derfor vet jeg ikke hvor man kjøper eller hvor mye den koster.

 

Jeg var innom Fru Lyng på Sandvika Storsenter i dag og jeg så at de hadde stående Avent Exress ved kassa, men siden jeg ikke viste at du har ROPT etter info så brydde jeg meg heller ikke om å se etter pris og slikt....

Den jeg har brukes i micro'n og jeg tror ikke den er fryktelig dyr, for det er egentlig bare en plastbks, med rist og lokk (altså ikke så veldig avansert). De som er elektriske er sikker noe dyrere.

 

Jeg tror du bare skal ringe til din nærmeste barneutstyr butikk og høre, deretter sjekker du priser på internet. Det er også mulig at du kan finne den på finn.no, siden det ikke er en dings som man bruker veldig lenge så er vel folk interessert i å selge den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...