Gå til innhold

ja, da var nok en undersøkelse på sykehuset ferdig...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Var hos barnelegen i dag med Benjamin. De reagerte ikke så mye på hodet lenger, men de har mistanke nå om vannhode. Så nå skal han innlegges på sykehuset for å ta MR og CT og hva det nå heter. Så skulle en nevrokirurg skulle se på han også. Så må han legges i narkose. Stakkars lillemann....

Får brev i posten når dette skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, det var jo kjempeleit å høre. Synes stakkars Benjamin har vært gjennom nok nå snart! Men det er jo kjempeflott at de tar tak i det, i alle fall!! Håper du slipper å gå lenge og vente på innkallelse, ventingen er helt sikkert verre enn selve undersøkelsen. Og alle disse undersøkelsene her er helt sikkert mye verre for mor enn for sønn! OM det er en liten trøst?!

 

God klem til deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmene. De trøstet. Jo, ventetiden er sikkert verst. Har ventet og grublet nå siden han var 6 uker. TING GÅR SÅ TREEEEEGT HER. Blir gal snart. Nå har de jo kuttet ut at han er stor i hodet. Nå er mistanken vannhode. Og så er de bekymret for utviklingen i hendene og lurer på hva stivheten i ryggen er og noe med refleksene hans som ikke har forsvunnet. Så er nakken kort og øm..... Aner ikke hva jeg skal tenke eller føle,så nå bare venter jeg.

Ble frarådet kiropraktor nå (selv om han har hjulpet flere ganger) og almennterapeut( ville sjekke ut om det var KISS). De hadde ingen tro på de. Måtte iallefall vente til etter han har vært på sykehuset.

Tiden vil vise.

Takk for støtten her på Juliklubben. Dere er kjempe-folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som om dere har vært igjennom nok. Får håpe at det ordner seg og at dere slipper å vente i evigheter før dere får vite. Det er nok lettere å forholde seg til noe når man vet.

 

Trøsteklemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir lei deg og engstelig. Man vil jo ikke at det skal være noe galt med de små... Og jeg ser bare hvor "satt ut" jeg ble av at lille Karsten hadde litt diare og sår stump. Det er da enda bare en filleting i forhold til det du er nødt til å gå igjennom. Men som sagt så er vel trøsten det at han er nok lykkelig og fornøyd sånn som han har det, han... Det er nok deg det hele går mest utover... Skal krysse fingrene masse for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars liten og stakkars dere foreldre! Nå har ikke jeg vært her inne så lenge, men jeg fikk inntrykk av de andre innleggene at det har vært noe før også. Man skal jo på en måte være glad for at man oppdager ting så tidlig i dag da, da er det mye lettere å gjøre noe med det, men samtidig er de jo så små og skjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synes synd på deg. Det er så fælt når det er noe med de små! Men det er helt sikkert værst for mor ja. Ungene skjønner jo ingenting, og glemmer evt ubehag fort heldigvis. Klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, skjønner at du er bekymret for lillegutten din! Nå blir det mange undersøkelser for gutten din, og det beste er jo at en finner ut av dette så fort som mulig. Og det er helt klart som det sies over her - denne perioden er nok verre for foreldrene enn det er for lillemann!Sender deg mange trøsteklemmer i denne venteperioden! Jeg er helt sikker på at dette går helt bra!!!

Skal han videre til Rikshospitalet, eller blir dere i Stavanger (det er vel der dere hører hjemme?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Så mange bekymringer du skulle få da.. Får nesten dårlig samvittighet for at jeg klager over at gullet har noe så uskyldig som en forskjølelse jeg nå.. Håper det går bra med gutten din, og at de finner ut hva det er for noe da! Sender masse klemmer til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en respons. Takk jenter, igjen. Har ikke hørt noe om Rikshospitalet ennå iallefall. Han skal legges på Sentralsykehuset i Stavanger.

Helt klart det er verst for oss. Lillemann vet jo ikke hva han skal gjennom. Godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...