Gå til innhold

Fått prøvesvarene til sambo....

Anbefalte innlegg

Og den var dårligere enn forrige gang. Er så lei meg nå. Og den som hadde nesten kommet til normalen! Dr.Purvis sa at det mest sannsynlig hadde vært pergotimen som gjorde at den var bedre forrige gang, siden han nettopp hadde avsluttet kuren før prøven.

Så da blir det prøverør på oss. Kunne aldri forestilt meg at dette skulle hende oss. Går jo på pergotime denne mnd, så det blir min siste kur, ikke vits i å ta mere av den

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7929192-f%C3%A5tt-pr%C3%B8vesvarene-til-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Loop 25pp.

Så trist å høre. Skjønner godt at du er lei deg.

Vi er i nesten samme situasjon som dere. Mannen min var hos Purvis i dag, for å ta utveidet spermprøve. Har fått beskjed av gynekologen vår at de ikke svømmer så bra. Svaret får vi om to uker. Så det blir veldig spennende.

Så det blir nok prøverør på oss også. HAdde heller aldri trodd noe sånt skulle bli aktuelt for oss, men der kan man se. Man vet aldri hva livet bringer. Vi får bare ta det som det kommer!

Vet du hvilket sykehus dere søkes til?

Lykke til!

(Spent å høre hvordan det går med dere)

Det var triste nyheter Loop:-(

Det er en ganske tøff beskjed å få, at man ikke kan klare det på egenhånd.

Men det er godt at det finnes hjelp å få ihvertfall:-)

Og godt at det finnes en side som denne hvor man kan være i ventetiden!

Klem

Hei Wannabemamma 25pp!

Vi er jo i like mange pp! Så morsomt! Sambo har det samme problemet, at de ikke svømmer så bra. Aner ikke hvor vi skal søke. Bor i oslo da, søndre nordstrand, så vet ikke.

Så utrolig godt å ha en i samme situasjon, selv om jeg ikke unner noen andre det.

Vi må følge hverandre opp!!!! Si ifra når du har fått svar på prøvene da!!!!

Klem fra meg :-)

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hei Loop!

Ser du bor i Oslo.

Da vil jeg anbefalle deg at du får legen til å søke dere til Fertilitetsklinikken Sør(den er på sykehuset i Porsgrunn).

Der er de flinkes i landet, det er jo viktig i en slik situasjon. Det er ikke så mange gangene man er der.

http://www.sthf.no/SectionPage____261.aspx

Selv skal vi starte opp prøvingen der neste måned. Vi er spente på det. Min mann hadde litt for få friske svømmere(7 mill).

Lykke til!

Tusen takk for gode ord alle sammen!!!! Det varmer:-)

Anne-Mor: Porsgrunn er vel litt langt ifra Oslo, er det ikke. Jeg må vel inn og ut av sykehuset en del, og liker ikke helt å ta meg fri fra jobben så lenge. Skal sjekke ut siden du la ved, tusen takk for den. Ja, det er jo viktig at de er flinke!

Total antall svømmere på prøvene til sambo var 115,9 mill/ejak (100-500), normalen står i parantes

Andel som beveger seg 25% ( >50)

Andel som svømmer fort 13% (>25)

Normalt utseende 8% (>10)

Andel levende 95% (>80)

Tror kvaliteten var bra, men de klarer ikke svømmejobben helt.

Lykke til da Anne-mor, holdt meg oppdatert. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...