Gå til innhold

Bare jeg som har brukt albueskjell???


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Skal inrømme at jeg var skeptisk når jeg fikk rådet av min svigermor. Hallo!! Skjell på brystvortene!!!! Men var veldig klar til å bli kvitt de såre brystvortene, så jeg gjorde et forsøk. Var klar til å gi opp amming og alt. Men etter et par dager med skjellene, så var jeg faktisk på bedringens vei! Tror jeg brukte skjellene i totalt 5 dager før jeg slutta, og da var jeg ikke sår i det hele tatt! Jeg er imponert!!! Skal spare disse til neste gang!!! (og neste gang skal de være med på sykehuset)

 

litt trøst til di med såre brystvorter:

Min svigermor har født 6 barn, og hun sa at det var like forbanna vondt HVER gang til å begynne med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig såre brystvorter i begynnelsen, og prøvde skjell. Problemet var at jeg hadde så melkespreng i tillegg, så det gjorde kjempevondt å ha på skjellene, for de klemte på puppen. Men har hørt mye positivt om skjellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjellene er helt geniale! Jeg hadde vanvittig vondt med både sopp og sår og skjellene gjorde hele forskjellen. De skal brukes med en gang med neste baby! Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...