:) Blåveis:) Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Takk for koselig treff i dag. Har satt opp treff som vi avtalte, tirsdag 30. på Today. Velkommen til dere andre også som ikke hadde mulighet til å komme i dag!! Snakkes;)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det var hyggelig! Skal prøve å gi meg med på tirsdag også. Satt dere lenge etter at vi hadde dratt? Neste gang foreslår jeg at vi kaprer sofaen. Og så setter vi vognene innerst i cafeen, der er det vognparkering. Synes et par av dem som klemte seg forbi kroken vår virket litt småsure over at vi sperret passasjen.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hoppsann... Takk for hyggelig treff i dag ja. Vi skal prøve å bli med neste tirsdag også :-) Dogde: Høres ut som en flott ide det! :-) Et par stk som så mindre fornøyde ut ja. Det fikser vi på neste gang. Nei vi satt ikke så lenge, gikk vel 20-30 min etterpå tror jeg. :-)
Blomman Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 åååå - må jobbe jeg... - men fortsetter dere med å vre like ivrige på å sette opp treff passer det vel snart igjen for oss og. Lillegutt ble lagt inn på sykehuset på onsadg da med astma... men bedre nå som han får riktig medisin.
:) Blåveis:) Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 Uff, stakkars liten!! Fint han har fått medisiner som virker da;) Blir nok flere treff, så bare følg med her inne...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Blomman: Håper lillegullet blir helt bra nå da, riktige medisiner er ofte en forutsetning for bedring ja.. of.. :-/ Ser du jobber på nyfødt.. de gjør en kjempejobb! Det fikk vi erfare før jul! :-)
Blomman Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 ja, de er kjempeflinke - og trivelige - ble kjempegodt motatt da jeg begynte er på nyåret - og opplæringen deres er strålende - ikke noen tilfeldigheter der - det er bra!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Vi hadde mest med Ragnhild å gjøre, og litt med Åse Lene, de er så utrolig koselige. Og legene Tor Helge, Gro og Mads er jo bare gull :-) Jeg fikk desverre ikke vært med på treff i dag, men håper dere setter opp ett nytt treff om ikke lenge. Var det mange der i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå