@nneliten Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Storebror heter Sondre. Skal lillebror hete Håvard, Even eller Brede? Hjelp!!!
@nneliten Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 Flere? Mannen har gitt meg frist til han er ferdig med snømåkingen til å bestemme meg for ETT favorittnavn... Han skulle gjøre det samme. (Tror han vil ha Brede...)
@nneliten Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 Hehehe! Ble jeg klokere nå da? En stemme til hver foreløpig! Skal si jeg er kommet i det diplomatiske forumet!
En liiiten til. Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Finest når det ikke er samme ending syns jeg da,Sondre og Brede blir for likt...syns jeg da.Skal rope på en,så roper du på en andre istedet liksom )
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Synes Sondre og Even klang bra sammen, synes også at Håvard er fint. Her jeg bor betyr Brede, bokbind hehe,så jeg synes det navnet er litt rart.. Sliter selv med navn er jammen ikke lett.Lykke til!
Nr3 fikk en gutt Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Kjære dokk, ikke stress med navnet. Dokk vil med en gang se om det er Even eller Brede når han kommer ut :-) Stod mellom Andrea og Vilde hos oss...såg med en gang at det var ei Vilde :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå