Kakebakesøte Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 dattern min på snart ett år fikk tak i en hårkam. Det er en barnekam - H.C. Andersen kam/børste/badetermometer-serien som noen sikkert har sett? På kammens tagger er det små runde hoder slik at det ikke skal skrape opp hodebunnen til de små. Vel, denne satt dattern min og spiste (!!) på og jeg oppdaget det litt sent, så når jeg tok den fra henne var to av tagghodene BORTE (!).Jeg endevendte munnen hennes (nesten) og det ble hyl og skrik. Fant ikke noe, så de er vel svelget. Men når jeg tittet på kammen så ser det ut til at de har knekket av et lite stykke nedenfor selve hodet, altså så står det en "pigg" ut på dem hun angivelig har svelget... Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Vente til de kommer ut igjen, ikke tenke noe mer på det eller skal jeg dra til legen å få henne sjekket? Hva hadde dere gjort, jeg er litt nervøs for at det skal bli rispet opp/skade svelg/mage/tarm-systemet hennes...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Det er sikkert liten fare for at det blir rispet opp men jeg ville nok ha dratt til en lege for å være på den sikre siden. Får håpe det ordner seg naturlig da. Dakar liten.
Solbollatilmamma Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Vet du, jeg ville bare ringt til legevakten. Får alltid så greie svar derfra, så slipper man å bli sittende å bekymre seg. At man ringer, betyr jo ikke at man må ned til legen - det vurderer legen, her hvertfall, på telefon i førsteomgang c",)
Muffinsmamma Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Gutten min har spist x antall bokhjørner de siste dagene.. om det hjelper og letter din bekymring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå