Loli Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Er det noen andre aom bruker det? Jeg lurte på om jeg skulle prøve å legge henne på det idag...men er den for tjukk?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Det er ikke nødvendig (og heller ikke anbefalt) å bruke pute til små babyer. Hvis målet er å heve hode, bør man heller putte noe under madrassen (vi brukte bøker) eller selve sengen.
Theosmamma Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Nå anbefaler de faktisk hodepute til nyfødte også på enkelte sykehus. Gutten min er 6mnd og bruker hodepute (ikke fra IKEA )
Loli Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har også hørt at de anbefaler det. Hørte det i sverige når jeg gikk gravid at mange var begynt å gjøre det der....
Loli Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg mener det var for at de ikke skulle bli flate...min jente er blitt flat i bakhodet eller litt på siden av bakhodet faktisk så derfor tenkte jeg å prøve det ut...! Hun ligger å sover nå, og det ser faktisk ganske behagelig ut og ikke vrir hun seg så mye bakover heller.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Har ikke brukt pute til barna mine da de var så små, og har fint unngått flatt bakhode - kommer ikke til å bruke pute til nestemann heller, minst mulig dall i senga her. Sitter egentlig å lurer på om det egentlig har noen hensikt, må nesten google litt nå, synes jeg har hørt at flatt bakhode ofte skyldes at barna ligger for mye på rygg - men ikke at pute i senga skal hjelpe.
Loli Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2007 Ja, jenta mi har vært et sovedyr helt fra hun ble født og hatt favorittside. kan jo liksom ikke legge henne på magen for å sove heller da...men når hun er våken ligger hun en del på magen men det er først nå i det siste at hun har akseptert å ligge på magen..
haater husarbeid Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Barn trenger ikke pute før de er to år. Mine har aldri hatt det. Eldstemann er fire år nå og har akkurat gått fra sånn helt flat pute til voksenpute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå