Gå til innhold

Andre utenom meg som fødte i vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lure litt.. =)

Anbefales! Kjempefornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde veldig lyst. lå i badekaret hele åpningstiden. men klarte ikke å presse, fant ingen god stilling så riene stoppet litt opp og jordmoren anbefalte meg å prøve sengen i stedet. så tulla ble født i dobbeltseng, mens jeg satt lent mot en sakkosekk og sambo.

Skrevet

Selve fødselen fant ikke sted i vannet men lå der en periode under åpningsfasen (og hadde planer om å føde der) men så ble prinsessa stresset av det varme vannet og da måtte jeg opp.. Kommer til å ønske meg vannfødsel neste gang også :)

Skrevet

Jeg gjorde. Hjalp veldig (tror jeg, vet jo ikke hvor vondt det hadde vært uten... :0))

Skrevet

Jeg også!! Kan virkelig anbefales ja!! Fødselshistorien min er her, for de som vil lese ;o):

http://www.barnimagen.com/forum/thread/7200568

Fødte "vanlig" første gangen, syns det var mindre smerter med vannfødsel, men så gikk utdrivingsfasen mye raskere 2.gangen og da... Var vel 45 min 1. gang og max 5 min nå... ;o)

Skrevet

Jeg fødte i badekar. Kjempe fint, anbefaller det for andre med bekkenløsning også!!!

Skrevet

Fødte også i vann. Absolutt å anbefale!

Skrevet

Fødte å i vann, hemme i stua!!

Er virkelig å ambefale.

Skrevet

vann -hjemme i stua?

her ønskes det nærmere forklaring! =)

Skrevet

bor i Nederland. Her er hjemme-fødsel det normale. Følte meg tryg på

å følge demmes "regler". Men, syntes det var litt skremmende å sku fø uten smertelindring. (noe de normalt ikke gir, kun ved akutte ting på sykehuset)

Vi bestemte oss for å leie et fødekar som ble plasert i stua.

Var det greit nok fortalt

Skrevet

Hei advokado ;o)

Fødte du og i vann? Så gøy da! Og hjemme i stua da! Spennende!!

Skrevet

Mamma mø!

Ja hva gjør man ikke for å prøve nye ting. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...