MuttaღMartiniusღ Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei hei alle sammen!! Dette er noe av det smarteste jeg har vært med på. For en måned siden bestemte jeg meg for å slutte å røyke, men jeg viste at jeg ikke var sterk nok psykisk. Skulle tro jeg var det siden jeg er gravid, men noen av oss klarer det bare ikke. Men siden jeg skulle ha barn, ville jeg jo slutte å røyke. Leste Allan Carr boka, men den hadde liten virkning på meg. Den var utrolig bra, og du ser på røyking på en helt annen måte. Men nei, her måtte det noe annet til. Sigurd Stubsjøen, Psykolog; driver hypnose for de som vil slutte å røyke. Så da tenkt jeg at dette kunne jeg jo prøve. Var i hvert fall verdt det. Og det var helt sinnsykt.DET FUNKA...... Jeg er nå en ikke-røyker... Jeg har seriøst ikke lyst på røyk en gang. Så for de som sliter veldig med å slutte, prøv dette!!!!! www.hypnoseskolen.no(sigurd stubsjøen) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928575-hypnose-mot-r%C3%B8yking-jaaa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei. Kan du fortelle litt mer om hvordan det opplevdes, hvordan du følte det? Har hatt veldig lyst til å prøve hypnose, men det har ikke blitt enda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928575-hypnose-mot-r%C3%B8yking-jaaa/#findComment-7988273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuttaღMartiniusღ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2007 Så flott at du har tenkt tanken,,, Hehe. Sigurd har kurs i Oslo, stor sett på tirsdager. Første gang jeg var på hypnosekurset synes jeg det var litt komisk. Vi satt(gruppeterapi da)alle i ring, og Sigurd fortalte og snakket generelt om røyking. Ganske spennende egentlig, og morsom er han også. Etter en tre kvarterstid skulle vi begynne transen/hypnosen. Hadde nerver så det holdt, og satt å små smilte i begynnelsen. Han ba oss konsentrere oss om et punkt høyt oppe i taket eller på veggen. Så begynte han å snakke, fikk så beskjed om å lukke øynene og så var vi i gang. Jeg ble ikke borte, var tilstede beviste hele tiden.Men det er noe han gjør med underbevisstheten. Det er helt sinnsykt. Du skal hele tiden se for deg det han snakker om, og du skal hele tiden repetere det han sier inni deg. Jeg ble ikke røykfri den tirsadgen. Og det sa han var helt greit og helt normalt. Men det var nå det begynte. Hele neste uke skulle vi hver gang vi tok en røyk, tenkte på røyk, så andre røyka osv forbinde røyken med noe negativt. For eksempel æsj, dette smaker skikkelig dritt, dette gir meg ingenting osv. Neste tirsdag, tok jeg min siste røyk klokken 13.45. fra da har jeg ikke røyket en ensete røyk, ikke hatt noe problemer heller. Under den hypnosen vi fikk da, gikk jeg dypere inn(fortsatt bevist hele tiden), men denne gangen var det noe helt spesielt. Jeg hadde ikke lyst på en røyk i det hele tatt når vi var ferdig for dagen. Jeg kan være i samme rom som folk røyker i uten at det er noe problem, jeg bruker ikke noe viljestyrke i det hele tatt. Utrolig deilig, og det er verdt pengene. Men vær litt motivert og ha et åpent syn....'¨ Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928575-hypnose-mot-r%C3%B8yking-jaaa/#findComment-8020381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå