LINDA*** Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Føler det er 100000000 ting som må handles inn.. MEn tar litt og litt etterhvert som jeg er rundt omkring... Har MYE igjen. Men dette har jeg handlet til nå da..: * Vogn (kombi) m/dyne +trekk * Bilseter - til baby og litt større * Vippestol * Noe klær (Bodyer, pyjamaser, luer, joggedresser) Har MYE mer å handle inn på denne lista... * Brystpumpe * Vaskekluter Har en syk A4 liste igjen... Men det er vel noe jeg kan fylle tiden med når jeg går hjemme før termin;) 15 uker igjen!
doble Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Har kjøpt: Vogn Dyne (både til vogn/bag og grindseng) har jeg fra før Pluss sengetøy har jeg... Skal kjøpe noe nytt da;) stellebag stellematte håndkle teppe (har flere fra før) en liten body (har også masse til jente fra før, pluss at jeg skal arve endel) en dinosaurbamse heklet lue og små "sko"/sokker Leander vuggen skal kjøpe bilstol snart Ellers får jeg mye av en venninne som er ferdig med små
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 eh... jeg har bare kjøpt vogn ennå jeg:) Hadde tenkt å vente litt før jeg tar helt av og handler inn alt. Tenkte å kjøpe stellekommode neste mnd og så skal vi til svigers neste helg ifm barnedåp og hente en gammel familievugge samtidig. Og i mars blir det sikkert kjøpt bilstol og i april begynner jeg vel å handle inn klær og ting og tang tenker jeg. Må prøve å spre kostnadene litt. Brystpumpe fikk jeg av venninna mi som er ferdig med barn og på flyttefot. Det er vel bare å koke den regner jeg med.... Har termin 7. juni:)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Føler det er så mange som har termin rundt min tid som allerede har gjort klart så mye til den lille. Har bare skaffa vogn jeg, med vogna fikk jeg dyne og sengesett:) I tillegg så fikk vi dyne og pute til jul. Kjøpt inn noen plagg, men ellers så har jeg ikke kommet lengre. Tenkte å fordele innkjøpene over en tid. Det koster jo endel for alt. Men egentlig kunne jeg tenkt meg å kjøpt alt idag;)
Love my kidz Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Ingenting ennå...... er bare 15 uker på vei =)
Linchen Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Uff, nå blei jeg litt stressa... Har egentlig ikke handlet noe som helst, men var utenlands i helga, så da kjøpte jeg noen søte klær. Ja, ja, det er vel alltids tid. Jeg er nå 20 + 1
Diva Muffin Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har kjøpt: seng og alt som hører til + tøy til sengekant jeg skal sy alt av stelleprodukter gaskluter/frottekluter en del klær (arver, så jeg kjøper bare ting jeg ikke klarer å la vær) Stellebordet er under snekring i kjelleren et sånt stativ ungen kan sitte/ligge i i badebaljen brystpumpe sånn stellematte-sak øre-termometer (fikk den i gave, vet ikke om den kan brukes på nyfødte en gang) har vogna, ammebher, innlegg i ull og gulpekluter igjen. bilstol og vippestol arver vi
Forskeren Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Jeg føler at det er altfor mye kjøpepress blant førstegangsmødre... Men det er jo klart at en del ting må man jo ha. Denne gangen har jeg faktisk ikke tenkt å kjøpe annet enn noen nøytrale babyklær siden vi ikke vet kjønnet + newbornbleier. Men så har vi jo det meste av vogn, bilstol, sprinkelseng, tepper, vognposer, leker, ammebh'er, ullinnlegg, brystpumpe, vaskekluter, håndklær etc. siden vi har ei lita jente på 2 år. Jo, vi må kjøpe ny "stor" seng til datteren på 2 år før baby kommer. I tillegg skal jeg kjøpe meg ringslynge! Må få føye til at de mest nyttige ting til vesla kjøpte jeg etter at hun var født (så det er ingen grunn til å stresse så innmari....fikk vogna 6 dager før termin sist). Lykke til alle sammen i "kjøpsjungelen"!
Fallerifallera Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Å jøss, så mye dere har kjøpt allerede! Jeg har liksom vært litt avventende, men nå ser jeg jo at jeg kan starte med god samvittighet! Har bare kjøpt littegrann klær på salg + svigers har allerede annonsert at de kjøper vugge + har arva en gammel barneseng.. Ja, også har vi fått en reiseseng. Hm, følte vi hadde litt jeg, men dette var jo kanskje ikke så mye å skryte av?.. Er 26+3 i dag.
Som Natt & Dag Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Så langt har jeg kjøpt et deilig mykt teppe Ny sengehimmel og sprinkelbeskytter med matchende dynetrekk og putetrekk. Fra før har jeg en kjempefin sprinkel seng med Thorn's ortopediske madrass. Jeg har også en del klær og leker, men ikke noe særlig annet. Men har bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha, og har sett på en fin overmadrass til sengen. Men jeg tenkte å vente til april/mai med å kjøpe inn til babyen, har litt begrenset med oppbevarings plass her hjemme.
Xenaen Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Argh! Skrev et langt innlegg her, også forsvant det pga internettstilkoplinga. Æsj! (burde stått under furteklubben dette... Joh, det jeg skulle si var at jeg har handla inn en body og et par sokker. Det er det hele Men årsaken til at jeg ikke har handla mer er jo fordi jeg er tredjegangs og har derfor det meste fra før. Må nok handle noe nytt, et par handduker synes jeg babyen må ha som er helt nye, nytt stellebord (argh, det er også irriterende, bare fordi badet er så lite... må ha sånn oppå badekaret), ny madrass til sprinkelsenga. Rundt uke 30 regner jeg med at jeg begynner med innkjøpa. Er jo bare 21 uker nå, så god tid. Da skal jeg også starte samlinga, få inn ting som har vært på hospitering rundt hos slekt og venner. Har jo sinnsykt lyst på ny vogn, men orker ikke den utgiften (den jeg har er grønn, og med hvite gummihjul... ikke helt øpp tu deit...)
Xenaen Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Forresten, jeg har aldri eid ei brystpumpe! Så det tenkte jeg ikke å kjøpe denne gangen heller. Lånte hos ei venninne, men likte overhodet ikke å pumpe meg.
**My little Miss drama and I** Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Handla ingenting før uke 26 jeg når jeg reiste til england, men hadde jeg ikke reist dit hadde jeg nokk venta til vi flytta ,,men handla der -brystpumpe, flasker -vippestol -litt leker -klær arver bilstol og kurv.. mangler vogn og litt sånnt ,men stresser ikke, vet hvilken vogn vi skal ha så..:-) men finner jeg noe på salg kjøper jeg det.. er 27+4 ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå