Mamma til verdens beste barn Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Han er 10 mnd og den siste uken har det bare blitt værre og værre, han er kjempetrøtt og klarer ikke finne roen, hverken på dagtid eller til kvelden. Har gitt han homeopat medisin som har fungert bra tidligere, men denne gangen funker det ikke overhodet. To ganger har han nesten sovnet, men i siste sekund er det som om han endrer mening og spretter opp. Jeg legger han ned og han kaster seg rundt i sengen og spretter opp igjen. I tillegg våkner han en 4 ganger om natten og trenger en kos før han kan legges igjen, og i natt var han våken fra 4 til halv seks.. er utslitt her og mannen jobber overtid. Så nå ligger han i sengen og hylskriker og jeg sitter i stuen og gråter. Hater at han gråter men aner ikke hva jeg skal gjøre. Han har fått alle tennene han skal ha til nå og hs kjente ikke jeksler i går. Har hørt at man ikke skal ta han opp når jeg først har lagt han, det har vi selvfølgelig gjort alltid og nå må jeg bare gjøre det, orker ikke høre på han lenger (har holdt på i 17 min og jeg har vært der inne tre ganger) Noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå