Du og jeg og vi fire Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Det er jo helt vanvittig, og synes nesten at det er litt pinlig. Har jo hørt at magen vokser raskt andre gang, men hadde ikke forventet dette. Er det noen andre 2. gangs gravide som har fått stor mage?
Regnbuemor til 2 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Yepp. "alle" rundt meg veddet på at det måtte være to der. Men det er det ikke! Er 21+3 nå, og veksten har heldigvis stagnert noe nå!
Fire småtroll Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Samme her, men jeg følte meg skikkelig oppblåst og stinn også, så det var nok mest magen og tarmene som reagerte på hormoner og presss nedenfra en voksende livmor. Det stoppet nemlig helt opp. Nå er jeg 20+3 og har bare vokst 2cm i omkrets siden uke 14, men nå har magen blitt "hard" å kjenne på og livmora rekker jo helt opp til navelen. Tror du er ganske normal ja :-)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er førstegangs og magen min er svær syns jeg. Bilder under nicket:)
Forskeren Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Samme her, jeg ble henvist til tidlig UL fordi legen mente det måtte være tvillinger! Men var bare en, da. Jeg er ganske stor nå, er snart 22 uker, kan ikke se for meg hvor det skal ende denne gang!
mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Samme her. Vokste i uke 8 sist, hadde tre uker sommerferie, og kom tilbake med mammabukse. Skal si jeg fikk mange rare blikk da:) Nå, tredje gang ble jeg gravid i permisjon, så skal bli gøy å komme tilbake på jobb neste uke.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Ja har veldig stor mage, er i 14.uke. Det sies å være normalt andre gang.
Anne-B. Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er i uke 13, og babyen er ikke kommet opp av bekkenet enda. Jeg er nok litt rundere over magen, men det er fordi jeg ikke klarer å holde inne på samme måte som før, pluss at jeg nok har lagt på meg noen kg. Kjenner etter når jeg ligger, men det er liksom nedi der enda. Håper jeg ikke blir like svær som sist, det var ikke artig.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Jada, var helt sikker på at det var to, jeg! I uke 13 sto det at nå kunne man begynne å kjenne livmoren stikke opp av bekkenet, særlig om man var flergangsfødende. Jada - da stakk den halvveis opp til navelen! Men det avtok etterhvert, og det er bare en der inne. Ligger bare litt over midten på sf-målet også (samme for 4 uker siden). Er nå 27+5
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har gått i gravidbukser siden uke ti, tror jeg, også 2.gangs. Magen vokste fort første gangen og, begge gangene har folk rundt meg spurt om vi venter tvillinger:). Har ikke lagt på meg noe, bare magen som er enorm!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 å ja.. jeg er gravid for andre gang..12 uker og føler meg som jeg skulle vært gravid i snart 5 mnd.. Jeg har alerede tatt fram mammabuksa og den ble brukt god ti går.. følte meg så dum da jeg gikk i snekkerbukse på senteret og magen struttet så langt den kunne.. og så er jeg bare 12 uker.... haha.. SKal til jormor til kontroll i morgen.. om hun hører to hjerteslag kommer jeg til å svime av.. og jeg kommer vireklig å lure om babyen kommer til å bli stor om dette fortsetter... leser uke for uke.. sies t i uke 12 kan mn kjenne livmortoppen akurat over bekkenet.. men min er et godt stykke over.. jeg grue gleder meg......... oi oi oi sier jeg
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 har to i magen jeg..men fikk ikke mage før rundt uke 16..da var den vel mest synlig for meg...men får håpe du har så mange du vil inni der da..er morro med to=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå