sans Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! skal begynne på sprøytene i dag, er det slik at jeg kan vente litt mellom slagene, eller må jeg ta begge to samtidig?? Er blitt så surrete oppi alt dette :-((. mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928328-hei-ivfm-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei vennen:) Arrrgh.....så ikke denne før nå :-( Bare kjør på med sprøytene og ta de samtidig, ja. Skriver mer ikveld. Klem:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928328-hei-ivfm-baby/#findComment-7934886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sans Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei hei:-)) Ja nå er det andre dag med sprøyter. Skal si det går slag i slag nå. Ser det er en positiv bølge her inne også, det er jo kjempe bra. Fikk litt panikk i går da jeg skulle sette sprøyter, men det gikk nå så som så. Jeg er 38 og mannen 39. Har hatt 3 forsøk i Haugesund, men ingen positiv test ennå:-((. Vi er såkalte uforklarlig barnløs, dvs vi gar en gutt på 7 år snart 8, som vi fikk uten hjelp. Men å skaffe søsken er blitt vanskelig ser det ut til. Så vi får håpe at det klaffer denne gangen!! Skal til ultralyd neste torsdag, får håpe at jeg har nok egg som kan taes ut, det er vel det jeg gruer meg mest til..Alt dette andre er bare barnemat i forhold til det å ikke ha nok egg. Det er jo litt sprøtt å tenke slik, men jeg klarer ikke å snu tankegangen heller. Nå har jeg sendt 2 mailer til netspiren ang Berberis, men ikke fått svar, synes du ikke det er litt snålt?? Jeg får vel den når jeg er ferdig med alt skal du se! Da skal den rett i retur også! Blir litt provosert av dette jeg, hm kan det være hormoner mon tro?? Vel i morgen er det fredag, skal ut med noen venner av oss og spise middag, blir vel siste rødvin glasset på en stund nå får vi håpe:-)) Det nærmer seg vel 3.måneders kontrollen din nå, du får holde meg oppdatert! Dette er så spennende !! Ha en riktig god helg mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928328-hei-ivfm-baby/#findComment-7944983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei igjen ) Først; ta å ring han Christian hos Netspiren. Det gjor jeg og fikk litt fortgang på sakene. For treige? Ja, det er de ;o( Så du må bare mase og ringe og purre, så skal jeg krysse fingrene for at du har det i hende til uttaksdagen. Gud så rart å lese det du skrev......3mnd. kontroll. Er det det jeg skal da altså? Jeg er joi tredje mnd. nå, ja. Jeg regner 4,3 uker i hver mnd. Det er jo kun 1mnd. som ha 28 dager og det blir jo akkurat 4 uker. Så, 4,3x3=12,9 uker... Da er jeg 3mnd. om halvannen uke. Det er jo ikke lenge til:-))) Spennende..... Men først skal jeg jo til pers på UL på tirsdag.......*hjelp* Holder på å dø ved tanken. Kjenner jo ingeting.....nei, jeg vet. Det er helt normalt det også (bare veldig urovekkende eneste....). Det er rart med det i en slik situasjon - en kan ikke bli nok gravid og jeg klarer enda ikke å ta dette innover meg og skjønne at jeg har et foster på 7cm inne i magen min...det blir for mye. Nok om det... ;o) Så heldig dere er som har en sønn:-))) Håper inderlig dere får et søsken til han nå ila 2007. Det hadde vært stas det:o))) Sprøytene, ja... Du knekker ampuller sant? Skal du begynne med Orgalutran også om noen dager? Vet du noen mer om Pregnyl og evnt. å få fortsette med den under rugingen? Du blir jo en kløpper med sprøytene nå, så det blir barnemat;o) Du skal nok få frem mange og gode nok egg skal du se. Og du kvir deg ikke til uttak, sant? Du kjenner ingenting hos Hausken, det kan jeg love deg! Han er såååååå flink! :-))) Da må du ha en ordentlig flott helg og kose deg med god mat, godt selskap og deilig rødvin........nyyyyyyyyt det (siste glasset ditt?) ;o) Husk å ringe Christian ved Netspiren og purr! PS! Han er norsk. Gode klemmer til deg;o))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928328-hei-ivfm-baby/#findComment-7946533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå