pillis Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Oj når har du termin? Alder? Lenge i Norge? Navn? Svensk klubben er vel ikke direkte et eget forum. Vi har bare snakket her inne gjennom en tråd på 2 trimester.
tåke Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Jag heter Malin, og blir 32 år. Har bott i norge sida 1997. Har termin 21 mai, med nr 2. Har en tjej på 3,5 oxå. Har du bott lenge i norge? Alder?
pillis Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Ok var tvungen till att børja le .Har också bott hær sen 1997. Er 30 i år och heter Pernilla. Har termin 17 juni med førsta. Bor du i Oslo?
tåke Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Hihi...nei eg bor ikkje i Oslo.. bor på vestlandet på en liten plass som heter Selje, har du hørt om storm ved stadt?? Her er inte mer en ca 4000 invånare i kommunen å måste si at jag får litt klaustrofobi til tider... Vad jobbar du med? Jag er pedagog i en barnehage.
pillis Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Ja då vet jeg vem du ær eller rættare sagt Mamma:-) Arvidsson va? Du kænner væl också Eva och Tommy Johansson. Japp vinbersbo hær. Låter som du bor på ett litet sted ja:-) Selv bor jeg i Oslo och jobbar på Oslos størsta avis som konsulent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå