Gå til innhold

November: Gifte dere?


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat besøk av presten for å prate om dåpen og han hadde mange skrekk historier om det å ikke være gift. Barnet får alt etter den som dør, men det er låst fram til han er 18 år. Så da sitter vi der uten halvparten av felles ting fram til han blir 18. Og til sommeren er det en fin dato, 07.07.07. Og lørdag i tillegg! Hmm, fikk nesten lyst å gifte meg. Er dere gift, eller har dere planer om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke gift, men kunne tenkt meg å bli det en dag.. men så har jeg ikke blitt spurt da... litt gammeldags der jeg da..vil gjerne at mannen skal fri jeg:):) Så vi får jo se da..om jeg blir gift noen gan..sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vil at han skal fri jeg og.. Begynte å hinte litt i dag om at det hadde vært koselig hvis han ville spurt meg! Og du som er gift da, hadde dere et fint bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville egentlig vært gift før jeg fikk barn, jeg... Litt gammeldags jeg også, Kab.

MEN HAN FRIR JO AAAAAALDRIIIII!!!!Utrolig treige mannfolk. Det er jo bare 3,5 år siden vi ble enige om at vi ville ha barn sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift på 3dje året og koser meg med det!

Hadde en veldig fin dag vi , med nære venner og familie!

 

Fikk en datter for snart 10 år siden (ikke planlagt) og etter det sa jeg at jeg ville gjøre alt "i riktig rekkefølge" denne gangen;) Hihi, har klart det så langt.

Mannen min er tregere enn..........ja hva skal man si: meg......... Så her i gården var det jeg som fridde! Vil man noe må man stå på for det også!

Mannen min sa ja, men nevnte etter en stund dette skulle jo han egentlig gjøre.......... Hvor jeg svarte: da hadde vi ikke blitt gift, for du er så treg. Og han sa "det har du rett i"

 

Det som er viktigst er jo at vi er gift og har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er heller ikke gift, og siden vi er ferske foreldre blir det nok en stund til ennå også. For vi kunne tenke oss en liten ukes bryllupstur alene, og da må vi vente til han er litt større synes jeg.

I forhold til arv, går det an og skrive testamente. Eller så er det noen type forsikringer også, tror jeg, som gjør at det tilfaller samboer istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke gift, men håper på å bli det en dag.. Kunne tenkt meg å blitt gift mens jeg ennå var noe lunde ung.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet.. Har ikke satt noe dato enda.. Nettopp bygd hus, så vi må spare litt penger først =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er redd jeg og må spørre hvis det skal bli noe! Er noe treg sånn han samboeren min.. Bondebryllup hørtes romantisk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...