Gå til innhold

sjansen for å bli gravid

Anbefalte innlegg

hei. lurer på om det er noen som vet hvor stor sjanse det er for å bli gravid med samleie hver annen dag mellom hver IKM. Begynner å bli lei av å vente, føler at alle er gravide rundt med og det et jeg er litt lei kan virke inn på sjansen for å bli gravid...litt deprimerende jeg skrev men.. sikkert andre også som syns de ser mager over alt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7928181-sjansen-for-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du ikke alene om nei... derfor er det så godt å kunne klage og syte litt her inne! er i min 5 pp, er jo egentlig ikke så lenge med tanke på sjansen for å bli gravid hver pp!

jeg og sambo snakket nettopp om dette og fant ut at før vi ble alt for lei av å vente og alt for deprimert måtte vi snu om litt på tankegangen! Så nå skal vi prøve å gjøre litt mer ut av dette og kose oss masse! sex annenhver dag er i alle fall en stor utfordring for oss(mest meg kanskje..) Så nå er det annen hver gang å ta ansvar for at det blir sex og om å gjøre å finne på noe litt nytt eller i alle fall sørge for at den andre kommer i rett stemning! :) kan bli en gøy mnd! :)

Jeg er i min 8 pp og enda ikke gravid (som jeg vet).

Har lest et sted at sjansen for å bli gravid er så å si sikker innen 3mnd dersom man har sex annenhver dag.. puh.

Tror jeg ville fått problemer med å gjennomføre det:/

-man er jo gjerne borte fra hverandre noen netter i løpet av denne perioden også! Hvertfall i dette forholdet, med litt reising ol.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...