Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 så fikk hun en paracet, men etter 1.5 time var den på 38.6... Tidligere i dag var den på 38.4 ga henne paracet.. stikkpiller og den gikk ikke ned noe. Dro til legen for å få tatt crp, den var negativ.... fant heller ikke noe galt med henne. Hun er i fin form ellers. Noen som har opplevd dette og kan si meg hva det kan være...
fjolla Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Snuppa mi har akkurat hatt to dager med feber og litt oppkast. I dag kom det frem utslett på mage, hals og rygg, mens feberen forsvant. Var hos legen og fikk beskjed om at det var den fjerde barnesykdommen, eller tredagers feberen som den også kalles. Utslettet kommer når feberen blir borte, og vil forsvinne i løpet av noen dager. Vesla mi var VELDIG sutrete mens hun hadde feber, men i dag er hun sitt gamle gode jeg igjen. Vet ikke om det er det samme som jenta di har, men et forslag ihvertfall.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 4 barnesykdommen? Gutten her på 11 mnd fikk plutselig feber her for et par uker sida...på det høyeste var den 40,2 Var stort sett i god form ellers,bare litt sutrete.Dro også til legen men ikke no galt.2 dager etter feberen ble borte fikk han utslett.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk for svar, ble litt roligere nå:-) Ga dere paracet stikkpiller og ble feberen borte da?? Man blir jo så frustrert når feberen ikke forsvinner... Får se det ann til fredag, hadde ikke feberen forsvunnet til da skulle jeg komme tilbake med urinprøve.
fjolla Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ga faktisk ikke paracet i det hele tatt, hun hadde 39 på det høyeste, men lå mest rundt 38,5 - 38,8. Siden små barn veldig lett får feber skal det visstnok ikke være nødvendig å gi febernedsettende før den er over 39. Er uansett ikke noe gøy når de små er syke. Hvis hun er urolig om natten eller ikke vil sove er det kanskje lurt at du gir en stikkpille om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå