Gå til innhold

Takk for koselig besøk i dag, Smurfejenter!

Anbefalte innlegg

Vesle Tullejenta mi sov 2 1/2 time i strekk! Hihihihi! Det er ikke ofte på den tida av dagen.

Jeg synes det var veldig koselig! Det gav skikkelig mersmak, så hit må dere komme igjen! Jeg har ikke fått ryddet vekk alt ennå, så nå ligger det små tepper rundt her og vitner om en koselig dag. Men jeg må nok til pers, og iallfall ta ut av oppvaskmaskina, og vaskemaskina, støvsuge litt..

For i morra og fredag har jeg andre ting på tapetet og i helga skal vi bort, så det passer på den måten også å ta det nå. Gleder meg til å gå på tur i morrra. Lurer på om det er meldt sol? Idag fikk jeg ikke vøri ute, og det var jo litt dumt, drsom sola blir borte i morra. Hadde jeg bare stått opp til vanlig tid i dag. Men jeg låg å lurka altfor lenge med veslemor ved sida mi, (helt til klokka 09.30), det var jo så koselig. Dessuten var det så kaldt i hele kjelleretasjen, brrrrrr. Trodde jeg. Men da jeg endelig kom meg opp, var det kjempedeilig og jeg lurte på hvorfor jeg ikke bare stod opp med en gang! Dvs 07.30.

jaja. sees i morra!

Fortsetter under...

Ja, takk for en hyggelig dag. Andrea var trøtt i kveld, og sovnet kl 8!!! Pappaen passet henne, og jeg var på svømming:):) Vet dere, hun fikk først 150ml pumpemelk fra i morges, og så ville hun ha 50ml erstatning etterpå!!! Da var jenta fornøyd, og sovnet fort. sultne lille bolla trenger å fylle opp magen for natten, blir spennende å se om hun sover rundt i natt, el om hun trenger påfyll kl 4. Hun har nesten aldri sovnet så tidlig før, gjerne 21-22 i stedet.

Sangsmurf el andre; jeg trenger hjelp og råd til bhg... Kan vi prate litt om det i morgen tro? (æsj, vil ikke, men må...)

hei hei alle sammen!!

Og takk for koselig treff hos deg Sang -smurf!! Det er så gøy å møtes, se hvordan disse småttisene våre vokser til!

Anne: JA, det nye gliset er bare så bra!! Hi hi...sa det til Thomas ...DETTE er "porscha" mi...hihi... han skjønner ikke vitsen da, med å bytte vogner etc..."var ikke den vi hadde bra da?"...hehe... jeg sammenlignet det med at han er interessert i biler, og bytter det fra tid til annen... på samme måte bytter jeg vogn... derfor - dette er "porscha" mi... og joda, når jeg hadde argumentert med alt som var så bra med den nye vognen, så var han jo enig tilslutt han også...

hehe. Og ja, du burde nok ta deg en tur på barnas hus eller baby shop nå om dagen....MASSE salg...hehe

god natt alle store og små!!

Skulle ønske jeg var på treff i går... Var dere mange eller?

Jeg kunne heller ikke bli med å trille i dag, har vært på sykehuset og satt inn dren. Kan heller ikke bli med på svømming i morra... :(

Gratulerer med ny vogn, Mona! Nysgjerrig som jeg er, så må du fortelle åssen vogn det er!

Jeg følte jeg hadde masse å skrive her, men nå er hodet mitt helt tomt...

Jo, en kveld uten mann og barn hadde vært deilig!! Det er jeg med på!

hei hei stjerna!!

jeg har kjøpt meg teutonia mistral, RØD den også, sånn som man kan skifte kjøreretning med en bitteliten håndvending!!! helt super! Og veldig lett og godå trille... bare spør de andre som var å trillet i går...tjihi....

veeeeeeldig fornøyd altså!

Annonse

Takk for hyggelig treff ja:-) Tobias var kjempefornøyd når han kom hjem, han koste seg også masse. Var sikkert en del smuler på gulvet etter kakespisinga vår (les Tobias), hehe:-)

Var forresten koselig på trilletur i går, synd jeg ikke rakk å være med på kafebesøk, men det tar jeg neste gang. Og den nye vogna til Mona var kjempelett å trille! Ikke rart hun føk av gårde, hehe:-) Må si at tanken på en ny vogn frister.. Visste ikke at det var SÅ store forskjeller på trilleegenskapene til vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...