Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 I dag lot jeg 3,5 åringen min sitte i bilen i garasjen å høre ferdig en sang på cd-spilleren. Det er helt sikkert veldig uansvarlig men har gjort det mange ganger og selvfølgelig; ingenting har skjedd. Men så i dag så skulle han ta ut nøkkelen da han var ferdig og vips startet motoren. Ikke skikkelig da siden den sto i gir men bilen gjorde et hopp rett inn i mange ting som sto i garsjen. Heldigvis kan man si, at bilen sto i garasjen og ingen ble skadet, men jeg føler meg helt forferdelig og tenker at jeg er en uansvarlig mor. Uff, måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Neste gang er det kanskje lurt å ta ut nøkkelen.... Heldigvis så gikk det bra da:-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 ja, synes det var litt dumt jeg. en 3,5 åring i en bil med nøklene i og gutten ikke festet i sele? Synes det var litt uansvarlig jeg faktisk. Sikkert ikke det du VIL høre, men jeg skriver bare det jeg tenker om saken. Man må jo få være ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå