Gå til innhold

hva gjør dere når dere endelig blir gravide?

Anbefalte innlegg

Hei..

Sitter litt å tenker på hva som skjer når jeg får egne barn..

På hva jeg har lyst til å gjøre å sånt.. F.eks ta masse magebilder, starte opp egen konto for babyen, lage fotavtrykk jevnlig som årene går osv.. Om dette blir å skje, vet jeg ikke men det er lov å drømme ;)

Er det andre som har tenkt på dette å har ideer hva dere skal gjøre?

Kunne vært moro å lagd en liste :)

Mvh

Fortsetter under...

det jeg skal prøve å få gjort er:

ta jevnlig bilder av magen som vokser:)

håndavtrykk av babyen og oppover i alder

egen konto som jeg skal sette inn minst 500kr hver måned

en sånn bok som er "min egen babybok"eller noe sånt som man får kjøpt i bokhahandleren

ta vare på di føste skoa, bamsen og lignende

så jeg har en del planer jeg også!:)hehe

he he!

da er det ikke bare meg som har store planer ;)

den egne kontoen, når skal barnet få tilgang til den?

min samboer vet at foreldrene hans har penger på en konto som han får når han fyller 25.

har mange like ting som deg forresten..

Håper flere kommer med kreative ting man kan gjøre..

Jaa slike ting tenker jeg også! også vil jeg lage en hjemmeside, men masse rart ang babyen og skrive dagbok! Gøy å lese for babyen og oss selv da babyen/vi blir eldre! men jaa ta mage bilder har jeg såå lyst til! :) og ta masse bilder og ikke minst filme(av meg er det jo ingen film fra jeg var liten:( ) Ta sikkelige fine baby bilder! :) hiihi gleder meg!

Annonse

Hehe.... Det var det da.. Jeg rakk så vidt å ta to mage bilder da... Kom så vidt på det mot slutten... Hadde sett noen av mamma når hun gikk gravid med meg...=o) Vikk laget en hånd avtrykk og en fot med småen og så ble det ikke noe mer...Ble så mye annet å gjøre også...

Men som du sier, så skal jeg prøve denne gangen å få tatt masse mage bilder etterhvert som magen vokser... Neste småtten skal også få lage hånd og fot avtrykk...=o) Konto har vi men penger ser det dårlig ut med.. hehe... setter inn når jeg har litt til overs, men ikke mye...

Hihi... Mye jeg skulle gjøre men aldri fikk gjort...=o)

• 3 uker senere...

Rakk å være graivd 13 og en halv uke før vi mistet. Hver uke tok vi et bilde av magen, og planen var å gjøre det helt frem til fødselen. Disse bildene + UL bilder etc er nå i et eget album.

I tillegg hadde vi lyst til å ta gips avstøping av magen når den ble stoooor!

det første jeg kommer til å gjøre er nok å danse en helt vanvittig gledesdans rundt i leiligheten. Deretter skal jeg dra å kjøpe mitt først GRAVIDBLAD (tjoho... endelig... )

Sånn videre er jeg også tilhenger av å ta masse bilder!!!!

Dessuten skal jeg gå tur hver dag, men babyen.. tihi... fniiis..

En ekstra klem til deg awholenewworld for at du mistet. Unner jeg ingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...