Gå til innhold

Fornøyd med jordmor?

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare høre litt med dere mht jormor... Jeg føler at min er så gammeldags og lite oppdatert. Hun tør nesten ikke ta i meg føler jeg, og virker usikker og overhøflig. Ikke noe vondt i henne, men jeg leser at mange av dere får så gode tips og veiledning av deres jordmødre og jeg har hørt at det finnes utrolig mange flinke der ute. Vurderer å bytte.

Noen stavanger/sandnesjenter som har gode erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927653-forn%C3%B8yd-med-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er forskjell på jordmødre, de er bare mennesker de også. Du har nok vært veldig uheldig, de aller fleste er veeldig greie. Har vært hos min kun en gang, men vi hadde en kjempefin "kjemi". Jeg er veldig fornøyd og gleder meg vilt til neste gang jeg skal dit =)

Tror nok det går an å bytte for deg ja, bare be om å få snakke med ei anna ei så ordner hun det for deg. Lykke til =)

Jeg har ikke vært hos jordmor enda. Vi har også bare en jordmor i vår kommune, og hun er tilreisende en dag hver 3. uke eller noe sånt. Venninna mi er ikke fornøyd med henne, og jeg synes det er vanskelig at hun er her så sjelden, så jeg har snakket med sykehuset der jeg er kjempeofte på kontroll, så skal prøve å få gå til jordmor der.

Du kan jo evt prøve å snakke med henne, skriv opp dersom du har spørsmål, så har hun sikkert svar på dem :)

Men dersom du ikke er fornøyd, bør du kanskje bytte, jeg synes man skal glede seg til kontroll hos jordmor, ikke grue seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...