Gå til innhold

November: Hvilken type våtservietter bruker du?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Selv bruker vi coop sine.. Menbruker klut og vann hjemme.. stort sett er våtserviettene kun til bruk når vi er ute av hjemmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt litt av hvert som finnes, men akkurat nå så har jeg noen fra nille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett bare mesoft og vann, men om det en sjelden gang blir brukt våtservietter så har det vært forskjellige merker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som 2nj: mesoft og vann. Også fulgte det med våtservietter i apotekpakken, de ligger i stelle veska. De er vel fra Seba mener jeg, men synes de lukter så sterkt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også coop sine på tur, men har også med Libero tørrservietter som vi bruker hvis det er tilgang på vann. Hjemme bruker vi mesoft og vann, og av og til klut med vann og litt olje etterpå (etter siste driteomgang for dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker kun Mesoft kompresser uten såpe, kun med vann. Evt. en klut med vann.

 

Vasket meg i underlivet med våtservietter til baby én gang, og det svei skikkelig... Det var libero's parfymefrie våtservietter. Ble litt skeptisk etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker coop X-tra. De er milde og fine, og har vunnet flere tester. Dessuten er de billige. Har brukt de selv, og de svir ikke i motsetning til hva Libero og Pampers sine gjør. De har ingen utpreget lukt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som pusur_mor. men en jordmor på sykehuset sa vi ikke burde bruke våtservietter når de var så små? brukte mest klut og vann i starten da, men våtserviettene er gode å ha..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...