catine Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 frister lite! Noen som har det på samme måten? Det frister bare å spise skivemat, litt frukt og (desverre) sjokolade.. Er dette usunt for babyen, eller er det greit tror dere..? Er ca. 36 uker på vei:)
mamma til yalisa Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har heller ikke lyst på middag. Frister ikke i det hele tatt, og når jeg spiser det så blir det liggende igjen i halsen. Tror ikke har plass i magen he he. Holder meg til skiver og snill mat som ikke gir halsbrann eller oppgulp. Men begrenser seg det også :-) Håper babyen tar til seg det det den trenger. Tar vitaminer i tillegg.
cec26 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 hehe.. kjenner meg igjen... har bare lyst på mat som smaker liksom.... I dag har jeg lagd burittos... det var godt... men kommer jo til å dø av halsbrann da......ååååå... Også i går lagde jeg kyllingsalat med masse hvitløk.... Det var veldig godt... Sånn kjøttkaker og pannekaker middager frister lite om dagen.... Tror babyen for den næringen h*n trenger fordet jeg... går nok bra skal du se
Koja Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hei:) Jeg er 36+0 i morgen, og har det på akkurat samme måte som deg. Vanligvis elsker jeg middag med poteter og sauser, men nå friste det ikke. Jeg synes det er godt med supper, da, og skivemat i alle varianter. Har god matlyst og spiser mye frukt og grønt:) Tror babyen tar det den trenger, så det bekymrer ikke meg:) M.v.h
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hva skjer hvis man spiser sterk mat?
HappyJoy Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har helt omvendt jeg! Gi meg middag til frokost, lunsj og middag! Sliter ikke med halsbrann og har fortsatt "stor" magesekk ,da.. kanskje ligger noe i det..
Anita65 Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er i uke 36 og har det akkurat som deg. Varm mat frister ikke. Har halsbrann, det er vel årsaken. Men småting frister meg, og litt godteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå