Gå til innhold

November: Når var du hos frisøren sist?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske når jeg var hos frisøren sist. Gadd ikke før fødselen da jeg tenkte det var greit å bare kunne slenge håret i en strikk og føde ivei liksom..hehe. Men nå begynner jeg å bli desperat etter en hårklipp og litt farge her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det som bare husker det! Var en gang i våres, tror jeg.....Ikke bra når man har begynt med grå hår, nei:0). Her trengs en stor jobb, men når skal jeg få tid til det liksom:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en tur noen dager før jul, full sjau med farge striper og klipp! Så godt... Må unne seg litt når en har født! :) Men tok litt tid, så måtte amme mens jeg satt full av hår farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klippet oss i forrige uke. Det var godt!

Pappaen trengte en klipp også, så vi tok to fluer i en smekk. Passet gullet på omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det faktisk over 1 år siden...............har blitt langhåra med andre ord!

 

Men ventetiden er nå over, skal på "bli ny" på lørdag og får full pakke med sminke som prikken over i`n! Følger opp med en tur på julebord da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos frisøren sist for fire mnd siden, skal igjen om 4 dager. Gleder meg, håret ser så utrolig livløst ut for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over ett år siden jeg var hos frisøren.. Men må ta meg en tur snart, står dårlig til der oppe nå.. Stripene har kommet litt vel langt ned på hodet mitt nå, så det ser ikke så veldig pent ut akkurat..:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over et halvt år siden! Jeg har jo langt hår, så det har ikke vært full krise. Men begynner også å bli smådesperat etter å få litt fresh frisyre med farging og striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så lege siden! Trenger desperat en klipp og litt farge snart. Fant ut at jeg skal prøve å gå på en droppinn frisør til lørdag. Kan jo ikke bestille time, tilfelle det ender opp med å bli midt oppi ammingen. Må bli flinkere til å gjøre litt mer for meg selv! Hadde trengt en time med fotpleie også. Fikk ikke stellt bena så mye på slutten av graviditeten, også har det jo gått i ett etter han kom ut. Kanskje jeg skal spandere på med det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...