Gå til innhold

November: Når var du hos frisøren sist?

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske når jeg var hos frisøren sist. Gadd ikke før fødselen da jeg tenkte det var greit å bare kunne slenge håret i en strikk og føde ivei liksom..hehe. Men nå begynner jeg å bli desperat etter en hårklipp og litt farge her!!

Fortsetter under...

Annonse

Her er det faktisk over 1 år siden...............har blitt langhåra med andre ord!

Men ventetiden er nå over, skal på "bli ny" på lørdag og får full pakke med sminke som prikken over i`n! Følger opp med en tur på julebord da;)

Det er over ett år siden jeg var hos frisøren.. Men må ta meg en tur snart, står dårlig til der oppe nå.. Stripene har kommet litt vel langt ned på hodet mitt nå, så det ser ikke så veldig pent ut akkurat..:o(

Å det er så lege siden! Trenger desperat en klipp og litt farge snart. Fant ut at jeg skal prøve å gå på en droppinn frisør til lørdag. Kan jo ikke bestille time, tilfelle det ender opp med å bli midt oppi ammingen. Må bli flinkere til å gjøre litt mer for meg selv! Hadde trengt en time med fotpleie også. Fikk ikke stellt bena så mye på slutten av graviditeten, også har det jo gått i ett etter han kom ut. Kanskje jeg skal spandere på med det snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...