Gå til innhold

November: Går dere og treffer folk..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Dere har blitt kjent med gjennom Bim/Dib?

 

Selv har jeg blitt kjent med mange søte og hyggelige damer gjennom Bim. Var på mitt første bimtreff i mai, og går fortsatt og lunjser sammen med dem, og nå også barna deres.

 

Kan nevne at jeg har truffet, av de nick jeg husker...

 

Popkind, TKH71&Halvor, Tiny, Molait, Tihi, Nina&Emil, Vips-77, tonje*rød koffert, Marianne75, Magica fra tryll, HMS, Murmela igjen. Og flere som jeg ikkehusker nicket til. De 8 første er faste lunsjere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver også å møter folk ute i "virkeligheten"

 

Har til og med truffet 2 av de Kab&Jenny¤ 21.11.06 har møtt jeg altså: Tiny og Moilat:)

 

Jeg har også truffet: Herkules, Vims74, Ka-ping, Toneliten med Bastian, druett-gutten kom 030106:), Hanne, andrea med jente 12.11, bobby med baby--21.12.06--, Stellaria, Ellie83 *Fikk tulle 06.01.07*, silhah fikk emilie 25.11.06, Glad79, bridy 83, Mymle, Hilde77, Sorensen, Tuppelur83 og lille Thomas, inger30 fikk gutt 20.12, tutteberta, Frøken Snupp, SuperGlad, Linda&Leah Emilie født:101106, og maaaange fler som jeg dessverre ikke husker nicket til.

 

Også har jeg msn til noen fler da, De møter jeg bare på nettet, men det er pga geografien da;) Spongebob, svanine, simba, Cat78, Amalie78¤03.09.06¤ og Petronella♡mor til to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var litt av noen lister!

 

Jeg har møtt: Mamman til Brage, Snuppa25, Elias blir storebror, Mirabellas_mamma, ulli?, Johanne Birgitte og et par til gjennom disse :)

 

Noen av oss treffes jevnlig, vi har begynt og treffes hjemme hos hverandre, det er kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda, men det er kanskje fordi jeg bor i Skåne...Men jeg skulle veldig gjerne treffe noen av alle disse fantastiske mammaer og deres prinser og prinsesser:)! Men det er hyggelig å møtes her også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...