Gå til innhold

Stelleveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring? Hvilken er bra? Fin? Ikke for dyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stelleveske er en tåpelig ting har jeg funnet ut. Men de verste (etter min mening da;) er de som har stellematte som en del av veska. Da må hele veska vaskes hvis ulykke... Har Emmaljunga sin selv (løs matte), men den har blitt slaskete allerede (500kr). Anbefaler heller en tøff veske av type postmann-veske-modell, Bjørn Borg el.l har mye tøft, mange nylonvesker til et par hundrelapper:)

Stellematte trengs ikke, går fint å bruke et lite teppe el håndkle i stedet. Det som er kjekt, er hvis det er et par rom inni, og gjerne et par små lommer utenpå, til mobil og evt lommebok.

Skrevet

Ja stelleveske der stellematte er en del av stelleveske kan være ett herk! Har 3 barn og kommet frem til at en ryggsekk gjør best nytte:) Den kan en jo bruke senere og:) Enkelt å henge på barnevogna! På de fleste stellerom er det sånn plast stellematte og en trenger kun en hånduk til å ligge på.

Skrevet

Jeg for min del er avhengig av stelleveske.. Vi er alle forskjellige! Jeg er veldig fornøyd med Baby Bjørn sin stelle-ryggsekk, den er praktisk som stelleveske og kan brukes som barnehagesekk etterpå. Ellers har jeg hatt en Brio stelleveske, helt ok den og. Men jeg bruker dem så mye at de blir utslitt....

Skrevet

Jeg er avhengig av stelleveska! Har den med hver gang jeg er ute og triller, til flaske, bleier, våtservietter, ekstra klesskift og til lommebok, mobiltlf og mine ting..! :-) Har en Skip Hop Dash og en Skip Hop duo og de er helt geniale..! Kanskje mest fornøyd med Dash... Disse får du brukt på f.eks. finn.no eller nye fra alexi.no eller www.kiwi-kid.com

Veldig enig med de over at stellematta bør være løs, ikke henge fast i veska, men det er de færreste stellevesker som er sånn for tiden. Du bør hvertfall velge en myk stelleveske, lettere å få plass til ting, er litt slankere og nettere, og i mine øyne mye finere å se på :-)

Skrevet

Enig med mammamia her, det er veldig praktisk med en veske til babytingene, som er klar til å ta med seg.

Det med stellematte, ingen av de modellene jeg så på, hadde matte som satt fsat i veska, de er festet med knapper/borrelås eller lignende, og kan vaskes separat.

Selv falt jeg for veskene fra Petunia Pickle Bottom (www.petuniapicklebottom.com/), de er utrolig kule!!!

Skrevet

Og med matchende teppe til å legge over vogna da... Herlig! :-)

Skrevet

Åååå, Petunia Pickle-veskene er helt råååååålekre! Skal ha en sånn en jeg også..! Skal ha brun OTH og den brune og lys turkise veska..! *sikle*

Skrevet

SkipHop sine er fine ja, men ganske dyre:( sikle...

har fylt en F&co veske med passende babyremedier, samt stellematta fra emmaljunga jeg, den funker faktisk bedre, og slenger ikke inn i beina mine når jeg går.

poenget mitt i det første innlegget forresten, er at man (les: jeg., hihi) lar seg rive med i babybutikk, og kjøper all mulig drit man ikke trenger, og egentlig angrer på senere.. derfor tenkte jeg det kan det være greit å få litt tips og ideer som ikke helt standard;)

jeg tenkte bare på det med løs stellematte, og endte opp med emm.stelleveske fordi jeg har emm vogn.

Skrevet

mammamia; jeg har den grønne, som også kan brukes som ryggsekk. Det siste satte barnefaren stor pris på, for da ble det mer mandig for han.. hihi, som om ikke folk skjønner han ikke er skeiv hvis han kommer med stelleveske og bebis på arma... ho ho

Men uansett; en fin pappaveske er det!

Og teppet er kantet med samme stoffet som vesken er laget i. Lekkert!

Skrevet

Har du en rygg sekk ikke for stor KAn du bruke den som stelleveske, da spasrer du masse penger. Legges bare under vognen og skal du handle så du trenger plassen der tar du den på ryggen.

har fungert supert her i ett år og kommer til å bruke sekk til snuppa ikke trenger bleier emer.

Skrevet

jeg hadde først en stelleveske som jeg ikke vet navnet på... svart, kjøpt på babyshop til 7-800 kr. UBRUKELIG!!!!

så kjøpte jeg ny, se www.reisebagen.no - de er helt fantastiske!!!

anbefaler den på det varmeste, helt superduper, får plass til alt, og samtidig finner jeg det igjen! :-)

550 kr var det for den, jeg har den i grå...

denne kommer du ikke til å angre på i alle fall!

Skrevet

Enig med hun over, vi har en HM veske til kr 149, har gjort nytten i 1,5 år nå. Har også "ordentlig" stelleveske, OTH, som fungerte bra på bagvogn, men som jeg syntes hang og slang og kom i veien for lårene mine når vi skiftet til sportsvogna (OTH). Det er sikkert forskjell på vognene hvilke vesker som "passer".

Skrevet

Du trenge da strengt tatt ikke stelleveske i det hele tatt.. Jeg har 4 barn og hatt stelleveske til et av dem.. Minstemann hadde jeg bare en liten bag med lang stropp på som jeg hang over "rattet" til vogna.

Skrevet

Jeg ser stelleveske som en anledning til å freshe opp vogna litt jeg da.. Og i tillegg ha alle bebisgreiene på et sted, og da lommebok, telefon, nøkler etc, som jeg normalt har i annen veske.. Gidder jo ikke gå rundt med to heller..

Skrevet

Hehe, jepp..! Det er jo mye bedre å ha den hengende på vogna enn den forbaska skulderveska som bare sklir ned hele tiden..! Og når stelleveska ser ut som et smykke i tillegg - ja da blir det jo ikke bedre!

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv :-D

Og når til og med mannen er fornøyd, da finnes det ikke noe bedre!!

Skrevet

brio sin.. selges på lekebut.. bor i bergen med mye regn, den tåler litt:) er kjempeforøyd... rundt 500 tror eg det var for den, ikke gale... mange rom i den osv:) melike:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...