Gå til innhold

Jeg er såååå glad!

Gjest

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er HEEEELT fantastisk! må bare si det. Nå når vi har bestemt oss for å beholde er han helt i hundre. hjelper meg med ALT,vasker og rydder... snakker om navn på babyen og kysser magen... han gleder seg, og det er jeg så utrolig glad for! Følger nøye med når jeg forteller om slimproppen og sånn. Har lært seg termindatoen også :P hihi :)

Fy faen, jeg eeeelsker kjæresten min. Han er mest fantastisk i hele verden han :)

Måtte bare få det ut :)

Stor klem

Fortsetter under...

Takk takk :) han er så ordntli atte :) nå er han vel så godt som flytta inn også da, har vært hjemmom 3 timer totalt siste uka eller noe. så jeg er dritfornøyd :)

Akkurat nå er han hjemme hos mamman sin (der han "egentlig " bor,) og hun hadde sagt: "så koselig at du stikker innom på middag da" :) hihi, hun skjønner vel at gutten er flytta hjemmefra... :)

Nope, fremdeles hemmelig her i gården.. tor jeg venter litt til. prøver å velge mellom å ringe eller sende sms til mamma :P hehe...mulig pappa får vite på lørdag for da skal vi i 50årsdag til min onkel og han begynner vel å lure fælt på hvorfor jeg ikke ddrikker :P

fant typen min på jobben jeg :)

Annonse

hehe, d virke som et bra tidspunkt, da kan han jo heller ikkje lage noe stor scene sia d er i en bursdag:)

Hmm... vi har ganske dårlig utvalg av mainnfålk på jobben;)

Trur eg må leite en anna plass:)

Hvis du er veldi redd for hvordan moren din blir å reagere så ville jeg sendt en tekstmelding der jeg hadde forklart alt, åg at valget var tatt, åg at d var valget hun måtte forholdet seg til.

D ordne seg uannsett:)

Gud det er så herlig når de er sånn:D typen min er den mest fantastiske i hele verden:D:D for meg då;) han var akkurat maken i begynnelsen:D blir bare bedre og bedre etter vert som magen vokser:D går ikke en dag uten at han forteller hvor nydelig og sexy jeg er, selv om jeg ikke syns det selv:P men det er deilig å høre at syns det hvertfall:P han er så utrolig kosete og klengete.. hehe.. bare deilig syns jeg:P han gjør ting han aldri har gjort før, fordi han ikke syns jeg skal slite meg ut!! hen er bare fantastisk:D akkurat som din;)

klemmer=¤

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...