Gå til innhold

Er jeg heelt ute å kjøre eller? (gjelder sambo og eksen hans)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden så tok jeg han i så sende flørte meldinger til eksen sin, ba han bryte all kontakt med hun, og det gikk han med på. Skulle ikke gjenta seg. å nå, plutselig etter at sønnen vår er født, tar han kontakt med hun igjen.

Han sier han ikke skal "bestemmes" over lenger, å snakker med "hvem han vil han". Jeg sa jeg ikke godtar dette med ekser osv. Det er ting som er ferdig/over. Å ba han rett å slett velge... meg å sønnen vår eller eksen sin.

Å tror du ikke han gir f... i oss. Er så skuffa og forbanna nå at jeg kunne drept han....

hva syns dere?? er jeg helt på tur, eller er det noe rett i det jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde jeg ALDRI godtatt! Blir så sint når jeg hører sånt.

Skrevet

DU HAR SÅ RETT .....

HADDE HELLER IKKE GODTATT DET- EKSER OG TIDLIGERE ELKERE HØRER FORTIDEN TIL.

Skrevet

Takk for at det er flere på min side her.. velger å være anonym, da sambo har vært inne her å snoket litt;)

Skrevet

Ville tolket det som han ikke var over henne.. Syns han bør vise deg såpass respekt at han kutter kontakten dersom det plager deg. Flørtemeldinger til en ekskjæreste er helt uakseptabelt..

Skrevet

Fyttigrisen!!

Jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde.. ja, jeg vet ikke hva!!!

Skrevet

Min historie da : sambo sendte mld med eksen sin og sånn, og jeg skulle ikke bestemme over han, bla bla bla... Det viste seg at det var noe mellom dem, han var utro mot meg... ( det er flere år siden nå, men )

Måten han reagerer på sier mye syns jeg... Når han svarer deg sånn... Ikke finn deg i det ! Jævla mannfolk !

Skrevet

Ok... for det er nemlig ikke såå veldig lenge siden hun skrev at hun ikke var over han, de har bodd sammen før, å hun var hans "første" skikkelig kjærste liksom. Såå.. åååh, jeg er såå forbanna.. men jeg flytter ut jeg da.. jeg å knøttet mitt. Har han ihvertfall=) Han velger eksen sin framfor oss, så får ikke gjort noe med det. Annet enn at jeg drar, han som går glipp av mest spør du meg!!

Skrevet

Jeg er helt imot flørtedelen men ikke kontakten!

Jeg er av den mening at man faktisk kan være venner selv om man har hatt et forhold på ett eller annet tidspunkt. Uavhengig av forholdets art.

Har faktisk inntrykk av hvordan forholdet ender er det som avgjør om man fortsetter å være venner. Når det ender ved utroskap og slikt så kan jeg godt skjønne at man ikke forblir venner, men dersom man går hver sin vei feks fordi man skjønner at det ikke er en fremtid etc så kan jeg ikke helt skjønne hvorfor man ikke skal kunne ha kontakt og være venner. Man har jo skjønt at det ikke er noe mer der!

En av våre beste venner og min forlover i bryllupet har jeg hatt et forhold til. Jeg var hans første kjæreste. Som voksne har vi hatt "vennesex" innimellom men han er allikevel god venn med min mann, det har jo ingenting med ham å gjøre!

Min manns beste venninne er omtrent samme historien. Og det plager ikke meg.

Det er også flere andre tidligere kjærester og sexpartnere av oss begge som er i vennekretsen vår. Ikke noe problem. Men det forutsetter ærlig og åpen kommunikasjon samt at man ikke er så sjalu av seg?

Men som sagt, det er stor forskjell på kontakt/vennskap og FLØRTING!

Kanskje problemet er at du mener han flørter men at han mener han "har kontakt"?

Skrevet

nå er ikke jeg så nøye på sånt men når det ikke er greit for deg så skal han ta hensyn. sånn er det bare, man tar slike hensyn til de man elsker.

ikke stykt ment men når han sier sånt er han jo trassig.ikke det at du har rett til å bestemme over han men når han i utgangspungtet har godtatt at du ikke liker det og da har sakt han ikke skal ha kontakt med henne lenger så blir det veldig trassig å ikke skulle bestemmes over nå.

Skrevet

Dustemikkel, pumpernikkel!. Her hadde det vært på huet og ræva ut! Selvsagt veldig trist da, og håper dere finner ut av det. Han kommer nok før eller siden til å skjønne hvor dum han er. Det er så kjedelig å høre om slike historier, spesielt når det er barn med i bildet.

Skrevet

ooooooooops ser det ser ut som jeg ikke er så nøye på om mannen min flørter det var ikke det jeg mente men jeg mente at jeg ikke er så ommtatt om det er eksen han er venner med liksom. flørting er ikke ok. heller ikke utroskap. men han må respektere deg og dine følelser i forhold til dette. mener jeg

Skrevet

Hadde toket det som at han fortsatt hadde følelser for eksen sin. Han tok et valg og valgte henne.. Det sier sitt spør du meg. Han fortjener verken deg eller barnet.. Syntes dette var en råtten måte å gjøre det på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...