Bibi m/2 nå (",) Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Gleder mg til å se smuskien min =) mm...andre som er rundt 18 uker som verker i ribbeina forresten? Litt plagsom... Jaja, det er jo bare i graviditeten Huff som jeg gleder meg !! Kommer ikke til å klare å sove i natt jeg , hehe =) Klemz
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Åååå gled deg masse masse masse Det er helt UTROLIG!!!!
Simba81 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 :) Så gøy!! Lykke til!! Hvilket sykehus skal du på?? Fikk beskjed om at jeg ikke får ul i morgen hvis det blir streik jeg...nervøs!!!
MomInUSA Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Masse lykke til Gleder meg til det blir min tur - uforglemmelig opplevelse. Lurte paa noe - er det saann i Norge at dere maa drikke masse vann to timer foer UL og saa faar dere ikke gaa paa do saa de kan se livmoren bedre? Det er bare saa plagsomt naar de ptrykker paa blaera og du ikke har faatt gaa paa do pa timervis .... lurte paa om de gjoer det er borte? Oppdater oss i morgen om hvordan det gaar!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg skal også Blir så gøy!!! Er visst lurt å ha full blære, men tror ikke man MÅ... Kommer ikke til å passe på d i hvertfall, for ingen har sagt noe om d...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 hei Idag er dagen, endeliggg!! Klokken 13.20 skal jg og barnefar der =) Men har ikke hørt noe on man bør han full blære nei...hørte ikke om det 1 gang (6år siden) heller...?! Jaja...de ser nok bebisen uansett om jg er tissetrengt eller ikke ..hihi Ps. Skal på SIR (Sentral sykehuset i Rogaland)....Noen som vet om jeg skal ta med noe annet enn papirene fra doktoren ?? Det skal bli godt å gå der i dag...har ikke kjent noe må evigheter, så håper på å se smuskien helt vill der inne :) Men har en følelse at jeg vil bli satt til bake hvertfall 3 uker...men det finne jg jo ut, drømte og i natt at jg var på UL, da kunne de ikke se kjønnet...hehe, morsomt å se om det stemmer, håper jo ikke det da! Men det er mest viktigst for meg at babyen er frisk og rask!! Snakkes senere jenter!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå