*Lenn* :-)) Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan går det med deg vennen? Håper og tror at alt er bra og at både du og den lille vokser og trives ) Du...jeg husker at du fortalte at du hadde tatt vekk egglederne... Og at vi mer enn en gang "snakket" om årsaken til dette på ass.befruktn for lenge siden. Men hva var det du fikk beskjed om av legen din? At de var betente...? Du nevnte noe om at det kom væske av dem.... Kan du være så snill å skrive litt om den prosessen du hadde med fjerningen? Og hvorfor du tok dem vekk og hvorfor alt ble "bedre" i livmoren etterpå..? (innviklet spørsmål...) Jeg tok jo vekk høyre eggleder for 2 uker siden. Og nå har jeg nærmest fått fortalt av legene at den defekte egglederen som jeg har gått med siden 2004, KAN ha avgitt væske siden den var defekt, og dermed gjort sitt til at jeg har mislyktes (at forholdene i livmoren har blitt forringet pga væske ol..) Rett og slett så jæ***irriterende å få vite nå.....At ikke min faste gyn kunne nevnt dette før...(han er privat.....) Har tross alt hatt 5 innsettinger, og kunne dette vært annerledes om egglederen hadde blitt fjernet for flere år siden..... Hm... Blir kjempeglad for svar!! Ta vare på deg selv ) Stooor klem fra din gamle venn ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/
♥ivf m/prins♥ Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei vennen ) Kommer innom og svarer deg ikveld.. Ha det bra så lenge! God klem ))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7934922
*Lenn* :-)) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Suuupert ) Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7936029
♥ivf m/prins♥ Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei igjen vennen - da var jeg på plass:o) Skal vi se... Jeg opererte jo bort egglederene mine januar ifjor. Da hadde jeg jo testet negativt på det første IVF rett før jul og det var avtalen med Hgsd:ble det negativt, så ville de fjerne egglederene. Det jeg hadde var en kronisk betennelses tilstand i egglederene pga den massive infeksjonene jeg hadde hatt. Og den var stor altså! Egglederene målte begge 6-7cm på UL og var helt ødelagt. De kunne ikke gjøre noe da pga infeksjonen og gikk bare inn og punkterte de etc. Var etter dette veldig plaget med mye utflod som jeg fikk fortalt i ettertid var den kroniske betennelsen som rant fra egglederene, gjennom livmoren og ut. Dette skapte jo svært ugunstige forhold i livmoren pga all den væsken som rant gjennom og det gjorde det umulig for ett egg å feste seg og da mener jeg umulig. Jeg ser ikke bort i fra at du kan ha hatt litt ugunstige forhold i livmoren pga den tette egglederen, "dårlig miljø" som fagfolkene kaller det... Den har jo ligget der og ikke vært helt frisk pga ett eller annet, så du skal være glad for at den nå er borte. Underlig at du ikke fikk fortalt at det "alltid" vil være en liten mulighet for exu. Det fikk jeg beskjed om fra alle hold. Men igjen, det må sies at mine eggledere var "sarva" altså...... Men nok om det. Etter at jeg fikk fjernet egglederene har jeg ikke vært plaget med utflod i det hele tatt - noe som er helt utrolig herlig da jeg tidligere måtte bytte truser opptil flere ganger om dagen. Og pga at all væsken fra den kroniske betennelsen var borte, så var jo forholdene i livmoren optimale etter dette. Men; som du vet så gikk det 4 IVF forsøk til før spiren satt. Dette tror jeg helt seriøst skyldes kvalitet på eggene min, ikke livmoren. Og det problemet har jo ikke du. Jeg fikk maks ut 4-5 egg og av disse så var det alltid bare 1 som var OK. Og en regner jo at av 10 egg, så er det kun 1-2 egg det kan bli barn av. Mye spiller inn med andre ord... Jeg vet at forholdene i livmoren ble helt 100% etter fjerning av egglederene og angrer ikke på det en dag! Jeg hadde aldri fått baby hadde jeg ikke vært villig til det. Du har jo såååååå flotte, sterke og mange egg, Lenn! Du er jo den beste høna av hele hurven *knis* Eggene dine tålte jo opptining etter opptining etter opptining. Så når du nå har fått denne bort og nå når livmoren din blir helt optimal - ja, da går dette neste gang. Det er jeg helt sikker på) Vet ikke om jeg helt har svart på det som du lurte på nå? Vær snill å gi beskjed om det er noe mer du lurer på, så hjelper jeg deg så godt jeg kan vet du... Prøv å tenk på at du nå faktisk er kvitt et problem - uansett hvilken tilstand egglederen måtte ha vært i, og etter dette så vil alt bli bedre "nede hos deg" ) Nå er jeg i uke 12 og ting går bra, men jeg kjenner jo lite og ingeting da og det stresser meg litt. Men men, om 5 dager vet jeg mer. Skal ha UL`n da. Ja, altså om jeg tør da. Kan hende sambo må tvinge meg opp i stolen...ehe :-/ Dette skal gå bra, Lenn og dette vil dere få til. Vil dere prøve selv litt fremover nå? Du vet at egget kan komme seg over til den friske egglederen sant? Så ikke tenk på hvor du har EL ;o) Ha det bra så lenge og ta godt vare på deg selv! Gode klemmer til deg :-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7943793
*Lenn* :-)) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Tuuusen tusen takk for langt godt svar!!!Setter kjempestor pris på at du ville fortelle det på nytt. Tror nemlig du fortalte dette en gang for et års tid siden..men denne teflonhjernen tåler ikke så veldig mye ;o) Jeg har tenkt over at hver syklus, så har jeg hatt "normal" utflod før eggløsning og etter EL så har utfloden vært litt annerledes, og den har luktet annerledes...Litt "strengere" på en måte. Dette har vært helt karakteristisk lenge, uten at jeg har tenkt noe videre over det. Har bare tenkt at det var normalt. men i det siste har jeg tenkt at det kan skyldes den defekte egglederen, at den har vært litt infisert. På de fleste forsøkene mine har livmoren/ slimhinnen etc sett veldig bra ut. Men det finnes jo ikke noe instrument som kan måle selve forholdene......Så de kan ha vært ugunstige.... Jeg har nemlig alltid blitt lett gravid før.... Tør nesten ikke si det, men sønnen vår ble til på første forsøk (ja det er sant!!) og på de to neste forsøkene (da vi begynte å prøve på søsken til ham for 3,5 år siden) ble jeg første gravid på 2pp (SA) og etter det også gravid i 2pp. Da ble det exu og laparaskopi, utskrapning og den defekte egglederen....tok cellegift da, noe som førte til arrvev og sikkert andre ting også, vil helst ikke dvele ved det.... Etter dette har jeg ikke blitt gravid, til tross for MYE regelmessig prøving, med Pregnyl i minst et halvt år..(gikk til gyn og fikk sett eggløsning på UL og så fikk jeg Pregnyl) Ingenting skjedde.......... ...Før jeg ble gravid på frys i sommer, som også endte med SA. Men hvorfor kunne ikke gynekologen min sagt noe? Tause Birgitte!! Det skal sies at han er meget sær, har veldig vanskelig for å samarbeide med sykehuset f.eks...og det har jeg sett veldig i det siste. Han har rett og slett "driti på draget" som man kan si om man er litt forbanna. Han kjenner historien min (mista flere ganger, 5 mislykkede forsøk), jeg har vært lojal og brukt ham gjennom forsøkene mine, da jeg gikk med sønnen min etc og all utredning. I høst vettu, da var jeg jo på røntgen av eggledere og fikk vite at den høyre EL var tett og gyn ringte meg hjem og sa at vi baaare kunne sette i gang å prøve.....Han nevnte ingenting om at det var en mikroskopisk (eller kanskje faktisk en ganske stor) sjanse for en ny exu......(åå blir så sint av å tenke på det...) Han kunne i det minste foreslått å fjerne egglederen eller iallefall advart oss...Det er tross alt legene som sitter på ekspertisen! Det skal da ikke være vår oppgave å lese oss til faktaopplysninger på denne måten, når legen sitter inne med såå mye!! (*Grrrr*) Og den dagen jeg ble innlagt med exu, ringte jeg til han (gynekologen altså) sånn ved 11-tiden og fortalte at jeg hadde vondt på høyre side og at jeg følte at det var noe i graviditeten som ikke stemte...... Men fikk nærmest til svar at nå måtte jeg prøve å slappe av og ikke gå og tenke på det..... Klokka 16 lå jeg faktisk likblek på båre på sykehuset..!! Er ikke det noe å være irritert over så vet ikke jeg!!? Og i tillegg til dette så glemte han jo å sende søknaden vår til St.Olav...jeg gikk i 4 uker og venta på svar fra dem oog da jeg ringte opp for å mase, fikk jeg beskjed om at de ikke hadde mottatt noen søknad......Men da ringte jeg gyn på mobilen for da var jeg veeldig skuffet og sint!! ( Så for å være ærlig så har jeg nok avskrevet ham som min lege. Vil heller bruke legene på sykehuset. Virker som kompetansen der er skyhøy i forhold til min gamle gyn.... He he det ble noen "sinte utbrudd" i dette svaret ) Kjenner at det er godt å få det ut. Nesten bedre å være sint enn å være lei seg... (jeg er jo det også til tider, men det går bedre) Tusen takk for oppmuntringer! Det betyr myye for meg og jeg blir veldig glad!! Og ikke minst : det hjelper meg!! Nå venter jeg bare på at syklusen skal stabilisere seg og at mensen kan komme tilbake. Så skal vi ta og prøve litt på egenhånd. Men må legge til at St.Olavc helst vil at vi skal ta forsøk så snart vi kan der... Får fortsatt ikke bestemme over egen kropp der nei.....Jeg foreslo en pause på en fire måneders tid...men det var AAAALTFOR lenge! Men tenk så fint for de som står i kø da? Som kan komme inn litt før fordi vi har en liten pause...men neida :-\ *Rister på hodet* Nei dette blir vel verdensrekord i langt innlegg!! Må vel være det lengste jeg har slkrevet ever! Og det sier litt. For jeg har problemer med å skrive korte innlegg inniblant!! Lykke lykke til videre vennen!! Ønsker deg og spiren alt godt og håper vi kan holde litt "kontakt" he rinne til tross for forskjellige situasjoner............ Stoooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7947238
♥ivf m/prins♥ Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei igjen, vennen ) Godt å kunne hjelpe deg, vet du:-))) Bare for å ta den utfloden din først; følg med på den nå fremover og se om den ikke forandrer seg:) Håper inderlig det! Og arrvev, ja........det har jeg også myyyye av overalt der inne og det kan absolutt være med på å hindre egget å komme seg ned. Kanskje derfor klinikken vil at du skal gå på an igjen nå? Slik at du får egget inn den andre veien hvis du skjønner? Nei, leger er rare........jeg ble jo kalt hypokonder i 2mnd. før det eksploderte i eggstokkenen mine av smerter en vinterdag for 2 år siden. Da la jeg meg selv inn for å si det sånn. Legen vill jo ikke høre på meg at noe var galt sant, samtidig som betennelsen bare spiste seg oppover uke for uke.....JÆVLA DRITT!!!!!! Derfor er jeg steril idag og MÅ ha ivf om jeg vil ha barn. Men men, tiden leger alle sår...........nesten. Så, om du føler noe er galt, om du ikke er tilfreds med svaret du får, behandlingen - så ikke gi deg!!!! Og etter dine opplevelser de siste årene dine, det du har vært gjennom, så tror jeg ikke du vil det heller. Og Lenn, bytt lege! Jeg hadde min i over et år etter min hendelse og det ble ALDRI bra. Jeg fikk aldri tillitt til minter det som skjedde. Ikke spør meg hvorfor jeg fortsatte hos han......trodde det vill bli enklere for meg da han kjente til hele storyen min etc., men det ble det ikke. Så bytt om du kan, det er mitt råd. Begynn med helt blanke ark og titusenvis av muligheter!))) Men det er helt utrolig hvor lite informasjon legene gir ut om de absolutt ikke må. Vet de ikke at vi "ivf`ere" ikke kan få nok informasjon? Og drive å tilbakeholde opplysninger og hva som faktisk er tillfelle og hva som kan skje.......nei, enkelte mennesker sitter på feil side av bordet spør du meg. Skjønner deg så utrolig godt, Lenn og sinnet ditt har jeg full forståelse for. og for all del -FÅ DET UT!!!!!! Som du sier så er det mye bedre å være sinna enn lei. En kommer seg fortere oppå da. Dessuten så lærer vi jo avalle disse opp- og nedturene at vi ikke kan dvele ved ting lenge......det som er skjedd er skjedd og det er ingenting å gjøre med det, uansett hvor trist det er.... Stol på deg selv, Lenn og følg både magen og hjertet ditt i tiden fremover nå. Gjør det du føler er riktig. Dette skal gå bra, det vet jeg for sikkert. Og nå føler ihvertfall jeg at du sitter med gullkort på hånd, det må jeg si. Når du nå fikk fjernet egglederen og forholdene dine i livmoren blir optimale, så har ikke eget en sjanse - det bare MÅ feste seg:o) PS! Tykkelsen på livmoren/slimhinnene og at alt ser bra ut på UL etc., har ingenting å si om hvorvidt forholdenne er gode ellers mtp væske fra egglederene etc. Det kan de ikke se. Slimhinnene min varalltid ok,selv om en million egg hadde druknet der inne samtidig........ha ha ha! Galgenhumor er herlig, du ;o))))) Nå må jeg stikke fra jobb...... Vil veldig gjerne holde kontakt med deg her inne selv om jeg er her og du er der.......for vet du, snart er vi her begge to ))))) Ha en flott helg og kos dere masse! Ta godt vare på deg selv og dine to gutter ) Gode klemmer til deg:o))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7956444
*Lenn* :-)) Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 26. januar 2007 Tusen takk for svar igjen ivf ) Setter pris på det!! Blir så glad hver gang jeg ser nicket ditt, at du lyktes til slutt!! Ivf med baby ;o) Det er så utrolig fortjent og jeg unner deg det virkelig av hele mitt hjerte!!! *Yess* Ja nå blir det bytte av lege. Kommer til å bruke poliklinikken på sykehuset i byen her. De er proffe, og de er mange flere slik at de alltid kan konfrontere hverandre om de er usikre.... Har hatt litt stikkinger og rare murringer på høyresiden et par dager nå, lurer på om det er eggløsningen?? Jeg bruker jo å være rimelig stabil i syklusen, så det kan stemme, siden jeg opererte for litt over 2 uker siden..... Blir spennende å se. Håper det ikke klusser seg til iallefall. Må være noe som skjer nede i der, for nå i skrivende stund kjenner jeg at det skjer ett eller annet. Litt ubehagelig. Jaja. Puppene er også litt ømmere, det kan tyde på at eggløsningen har skjedd/ skjer. * Håpe håpe * Når det gjelder arrvev, så er det/ var det bare i forbindelse med den høyre egglederen. Nå etter en HSG-røntgen og en laparaskopi ser den venstre helt topp ut og fungerer som den skal. OG kan fange opp egg fra begge sider. det er egentlig derfor jeg holder litt igjen mht flere forsøk. Drømmen er jo å klare det på egen hånd. Det er jo et styr å skulle gå i gang med spray igjen.... Men må man så må man ;o) Ja jeg blir sint innimellom...menrker det når jeg skal fortelle til venninner, og jeg SER at de reagerer kraftig og blir forbannet på mine vegne, da tenner jeg på nytt. Og tenker "Herregud er jeg dum som i det hele tatt har gitt ham en sjanse??" Han har jo gjort et par-tre blemmer siste tiden for å si det sånn. Nei, får tusle ned i stua igjen og lese litt. Sambo er på fotballturnering og jeg og lillegutt har huset for oss selv så lenge. Får ta meg litt snop og tenke positive tanker ) Takk for at du støtter meg, skulle gjerne bedt deg bort på et tekopp nå og skravla. Men dessverre er det endeeeel timers kjøring til deg =( *Dumt* Ha en fortsatt riktig god helg og ta vare på deg selv. PS. Vet du forresten noe om Linemor? Hun skulle vel føde i slutten av januar/ februar ikke sant?? Har ikke sett henne her på måneder.... Stooor klemmmmmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7959867
*Lenn* :-)) Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 26. januar 2007 He he...dette gikk litt fort som vanlig, beklager noen små skrivefeil.... Og det heter seff EN tekopp og ikke ET tekopp.. hi hi ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-7959913
♥ivf m/prins♥ Skrevet 30. januar 2007 #9 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei igjen vennen:-) Har du fått byttet lege nå? Skal/har du pratet med legen som du har hatt frem til nå om hvordan du føler ting og hva du syns om måten han har "håndtert deg"? Sø søt du er:-) Jeg ville gjerne ha kommet til deg på en kopp te, men jeg tror vel at den haddegått ut på dato før jeg hadde komt frem......du bor på Hamar sant? Håper jeg ikke tar feil nå... Hvordan går det med alle følelsene dine rundt alt dette? Er du sint enda? Det går nok litt tid før du får det ut av kroppen og til du klarer å akseptere det som har skjedd. Og bare bruk tiden godt og få alt ut. Det er ikke noe godt å sitte å holde igjen noe. Jeg var på den mest fantastikse UL`n jeg har vært på noen gang idag. Det ligger en liten skatt her inne hos meg nå. En liten en som vinker, strekker seg og tar spenntak.....helt uvirkelig egentlig. Gleder meg til tiden fremover og håper du snart kommer og holder meg med følge. Har holdt av plass til deg både her og der skjønner du;o) Linemor har jeg ikke hørt fra på lenge. Har etterlyst henne inne på tvillingsidenen en god stund nå og får gå inn å dytte innlegget opp en liten side og to... Hun har nok fått ønskt sine to små skatter velkommen til verden kan jeg tenke meg og det tar vel tid å samle seg etter en slik opplevelse og med to samtidig i tillegg :-)))) Håper hun kommer inn og hilser på snart. Er spent på hva hun har å fortelle:-))) Tenker på deg, Lenn og håper du har det bra og at du vil få det bedre for hver dag som går. Skatten min spenner avgårde myyyyye babystøv og jeg sender deg en god klem ))))))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-8014765
*Lenn* :-)) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 31. januar 2007 Tar i mot masse babystøv!!!!*********************** *Bader i babystøv* Gratulerer med vel gjennomført UL ) Så deilig at alt bare er lykke og glede! Det fortjener du så inderlig!! Gleder meg med deg! Jeg fikk positiv EL-test i går, så nå blir det litt prøving på naturmetoden igjen. Utrolig rart å gjøre det ;o) Etter en haug med prøverørsforsøk, så skal jeg liksom...ja hi hi KOMISK ) Og positiv el-test, betyr jo at syklusen er i rute! Jeg som fryktet det verste at mensen skulle krølle seg til og bli 6-8 uker forsinket etc etc. Det går mye bedre med meg, fikk snakka med både sambo og en venninne og sinnet har dempet seg litt. En positiv el-test gjorde også godt! Og så ringte de fra sykehuset i går, for å høre hvordan jeg hadde hatt det etter operasjonen ) Og da snakket jeg med dem om å bruke legene der som "fastleger" og det var helt OK. Kunne bare ringe direkte til sykehuset om det skulle oppstår noe ifbm graviditet eller prøverør. Så det var deilig. Og da slipper det verste sinnet (inntil videre...hmm) Har ikke snakket med min gynekolog. Han er ikke av den typen som takler selvkritikk noe særlig.... Og jeg orker ikke å ha noe hard diskusjon på gang med ham i tillegg til alt det andre som skjer med meg nå. Men skal ringe og få utskrift av hele journalen min, slik at jeg har full oversikt over hva han har (og ikke har) gjort........ Jeg kommer innom her i ny og ne jeg, ivf ) og så kan vi holde litt kontakt? Koselig!! Lykke til videre og ta vare på deg selv og spiren!! Stoor klem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-8023575
*Lenn* :-)) Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei vennen ) Hvordan går det?? Håper alt er bare velstand .o) Her har det vært el, med el-tester og hele pakka;) Utrolig komisk å være "der" igjen;o) Men du, jeg har lagt merke til det vi snakka om ang utflod ifbm defekt eggleder (sorry intime detaljer, he he det tåler vi;)) Det er ikke samme lukten nå synes jeg! Den er mye mer nøytral... Herregud tenker jeg da, er det virkelig mulig at det kan være fjerningen av eggleder som har forandret alt?? *WOW* Men time will show som de sier i Flåklypa Grand Prix ) Ha en fin lørdagskveld (eller søndag hvis du leser det i morgen) Stoor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-8071917
♥ivf m/prins♥ Skrevet 3. februar 2007 #12 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei vennen mine:o) Ja, her er alt bare velstand og jeg håper det fortsetter for oss alle:) Var til min første legetime på torsdag og hun sykemeldte meg faktisk 50% og sa jeg måtte belage meg på å være det ut hele svangerskapet og om ikke mer. Hun ville ha meg i 100% sm, men da nekta jeg. Hun ser nok ting jeg ikke ser. Hun sa at dette svangerskapet skal jeg nyte og jeg måtte vite det at med så mange hormonbehandlinger på under 1 år, så var kroppen min sliten og for det jeg visste så var det ikke sikkert kroppen min orket mere etter dette svangerskapet og da kunne dette bli mitt eneste barn...... Hjelp, tenkte jeg da, men hun brukte det nok som litt skremsel mot meg også siden jeg først nektet på hele greia. Så da ble vi enige om 50% og alle er fornøyd:-) Men det er jo sant som hun sier - vi vet jo ikke hvor mange barn livet (og kroppenen) våre vil gi oss. Og for en velsignelse det er å ikke vite alt i dette livet.... Så kjekt å høre om forandringene mtp utfloden din!!!! :-))) Det lover godt, det! Og du, den endra seg hos meg at once altså! Vips, så var det/den vekke - helt herlig var det!:-) Dette MÅ da bare gå bra, Lenn:-) Så forstår jeg deg rett, så har dere lagt ting til rette for den EL`n som du har hatt i denen syklusen? Når er IKM da? Gud, så spennende.....!!!!!:-))) Tenk så herlig at du kan slippe alt det der med en ny runde hormonstimulering m.m. Det unner jeg deg virkelig! Jeg krysser fingrene for dere og sender alt det babystøvet som jeg har til overs********************************************************************** Så må du ta godt vare på deg selv og dine to gutter og ha det bra så lenge. Gode klemmer til deg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-8075589
*Lenn* :-)) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk vennen! Tar til meg en stor haug med babystøv!! Er sikkert veeeldig lurt at du tar det med ro nå. det er nok mye i det hun sa, at det er en påkjenning det vi går igjennom.Ikke mange som går igjennom det samme som oss..... Du kan jo heller se hvordan det går og så øke på litt med sykemelding hvis det blir slitsomt. Det finnes jo en mellomting mellom 50% og 100% også Jeg begynner i 50% fra kommende uke. Er spent, men det blir nok godt å komme i gjenge igjen.Mye tanker som kommer når man går hjemme.Blir mye fokus på det som har skjedd.Så det blir nok OK. Men gruer meg litt likevel.Alle på jobben vet om det som har skjedd, men jeg vet at de bare vil mitt eget beste...... Ja nå skal ting gå oppover!Det har jeg troen på!! Ha en finfin søndag! Stoooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927265-ivf-m-baby-o/#findComment-8076933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå