Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg vet dessverre ikke om noe som kan hjelpe... Men jeg tror ikke det spiller noen rolle at den ikke er helt regelmessig så lenge du vet at du har EL og når EL er (ved eggløsningstester, slim osv).

Skal ikke skremme deg nå, men jeg fikk også positive EL-tester hver mnd, men jeg hadde faktisk ikke EL. EL-testene slår ut på LH-hormonet som kroppen skiller ut rett før EL. Hos meg hadde jeg LH i kroppen fordi kroppen PRØVDE å slippe egget, men fikk det ikke til....

Annonse

Man trenger ikke blodprøver bestandig for å sjekke om EL har funnet sted.Visst du har tatt el test og den slår ut positivt,så kan du regne deg frem 14-16 dager.Visst mensen dukker opp,så HAR el funnet sted.

Visst ikke mensen dukker da opp etter EL dagen,så er du enten gravid eller at EL fant allikevel ikke sted.

Dette sa min gyn.

Hei hei bella*15pp da er vi kommet like langt jeg skal også ta blodprøve for å se om jeg har eggløsning for å søke om prøverør:)

Men jeg vet at jeg harr eggløsning ikke fordi jeg har prøvd el-tester fordi at min gyn så det via ultralyd :)

Håper vi lykkes alle sammen og ender med bebys åre 07 :)

Jeg har aldri hatt regelmessige sykluser før jeg brøvde wild yam. Spiste fra CA antatt EL og frem til mensen, og på igjen neste mnd. har ikke hatt den mnd migrenene en gang etter at jeg begynte og er gravid nå hadde sykluser før på alt fra 33-49 dager...

Nå var den 32 dager med EL på 18 før jeg ble gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...