Piruett Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er helt grønn på hva man trenger av utstyr etc.... Bør man ha en dunpose også, eller holder det med Voksipose? Voksiposen er veldig tykk. Kanskje man bør ha en litt lettere dunpose for ikke fullt så kalde dager/turer i vognen... Og bare dyne i vogna når det blir mere vår? Jeg har termin i beg. av Februar. Noen med erfaringer her??
como Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei. Voksi-pose holder i massevis, men den er litt klumpete. Du må ha en stor bag hvis du skal få plass til voksiposen i vognen. Jeg har EasyWalker SKY og der er bagen god og romslig. Men det er også mange andre vogner med stor bag. Dyne er bra å bruke når det blir mildere. Det er ikke noe vits å ha både voksipose å dunpose, de har samme nytte. Mange i barselgruppen min inkl meg har fleecepose til bruk om våren og høsten. Det er kjekt å ha når man bruker sportsvognen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Det finnes en "sommerpose" til Voksi også, så du kan bytte innmaten når det blir varmere. Denne fikk vi med på kjøpet. Hadde faktisk Simo kombi, den bage er ikke spesielt brei, men hadde god plass til voksi. Kommer jo litt an på hvordan man knytter den. Synes ikke dunpose er varm nok (Jobber i barnehage...) Barna blir ofte kaldere i dem enn i voksi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå