Gå til innhold

Babycomp, Ladycomp eller Pearly???

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne velge pearly, siden den er liten og billigere.........men hva er egentlig forskjellen og hva er best??

Jeg har ganske uregelmessige sykluser og synes det er vanskelig å finne eggeløsning......

Jeg vil bruke denne både nå når jeg prøver å bli gravid og som prevansjon senere i livet...

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7927132-babycomp-ladycomp-eller-pearly/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

jeg ringte å snakke med de jeg skulle kjøpe den av siden jeg lurte på det samme som deg.

hadde ustabile sykluser-og da mente de at pearlyen var "best"...

tar litt tid før pearlyen kommer inn i systemet når syklussen er litt ustabil...

men etterhvert som pearlyen blir kjent med tempene dine,vil den vise el,fruktbare/ikke fruktbare dager.

har vært kjempe fornøyd med min jeg iallefall ;o)

men nå er desverre prøvingen over her i garden.. vi gleder oss over de tre nydllige vi har ;)

har du kjøpt pearly?

intressert i min ?

har rett og slett ikke peiling jeg...

kjøpte den i juli for 3490,- så den er ikke så gammel,men fyker fort ned i pris bare den kommer ut av butikken(som det gjør på alt annet)..

grunnen til at jeg kjøpte den er fordi vi hadde problemer med å lage barn nummer 3,så da lånte jeg pearlyen til ei venninne,og da tok det ikke lange tiden før spira satt ;)

men denne gangen gir vi rett og slett opp.. får kose oss med dem vi har..begynner å dra på årene også :( hehe

Ja vi sliter med nr 1 vi da.......men her er det svømmerne det er noe galt med, så vi nok igjennom prøverør.....likevel synes jeg det er greit å få litt mer greie på mine egne sykluser.....har både tempet og tatt el-tester, men synes det er noe styr...dessuten kan det jo klaffe på egen hånd viss vi alltid treffer på el..det er lov å håpe;)

Men kan du ikke tenke på hvor mye du vil selge den for da......så snakkes vi senere.......jeg er nå innpå her stort sett hver dag:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...