Gå til innhold

November: Mini - me:0)


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Ser du er fra Porsgrund....Ikke så altfor langt herifra. Jeg farta fælt dit i tenårene. Min første store kjærlighet er derifra:0). Lurte bare på om du kjente noe til han? Prikke? Per Richard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Moro med melding til meg :) Så den ikke før nå, for det har jo blitt så mye aktivitet her at den var langt nede på siden alt :)

Jeg vokste opp i Skien, så jeg kjenner flest der, selv om det begynner og hjelpe seg litt her også. Men kan ikke si jeg vet hvem han er. Skal høre med sambo også, han er jo herfra.

Tvedestrand er jo en kjempefin plass. Spesielt på sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig flinke vi novemberdamer er blitt:0). Porsgrunn er jo en ganske stor plass, så det er jo ikke greit å ha oversikt over alle! Sist jeg hørte - drev han et tatooeringssted? Tvedestrand - ikke akkurat sørlandets smilehull;)Men, det duger jo det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringssted... i Porsgrunn? Det har bare vært en tatoveringssjappe her, og den ble lagt ned for 1-2 år siden. Den drev (innviklet) onkelen til datteren til fetteren til samboeren min.

Ha ha, samboeren min ringte nå. Så da spurte jeg. Det var han det ja! Tror faktisk han er i fengsel... Han var ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJJJJJ - kan det være????? Vet du hva han satt inne for? Pinlig da. Her prøver jeg å virke sojm en fantastisk mamma, så sitter xen min i fengsel:0). Ikke bra! Har fetteren til samboeren din babis med Belinda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var noe pengegreier, ikke noe vold ihvertfall! Tror nok du er en fantastisk mamma, uavhengig av hva en eks fra ungdomstiden har gjort :)

Fetteren hans har en datter på 14 år sammen med Belinda, ja. He he, festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at det ikke var noe brutale greier iallefall:0). Ett par år siden jeg så han sist, men han er og blir bare vanvittig fin da:):):). Trist at han har rotet seg borti tull. Verden er ikke stor, gitt! Morsomt da.....Er jo ikke lange vippen til Porsgrunn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...