Gå til innhold

Litt skada no,eg... (litt lang) samme som på skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ik mange av dk hørt folk si : " man en da ikkje sjuk sjøl om man e gravid.......

Vel eg e bynt å lure på om eg ikke kan kvalifisere som litt psykisk syk førr tia.. E 33 uke på vei og vært normal (!?) fram t no,men idag tok syke lyster overhånd. :-)

Fikk lettere dilla på lukta fra tørketrommelen og nyvaska klær førr nån daga sia. ok d,lukta litt mer på dette enn vanli, men alle synes jo detta lukte godt,såh :-)

Heime hos mamma mi hadde ho vaska me Jif. (Den goe gamle kvite uten sitronlukt) D lukta bare helt himmelsk. har kjøpt sånn jif eg å og eg kan omtrent sitte å lukte på den rett på flaska Og idag har eg,som hate husarbeid prestert å vaske golv ,skap og tørka støv me Jif-vann,,,,og huset va egentli ikke særlig skittent...

Men ikke nok me det..hadde lyst på løvbiff og chips t middag både eg å ungan. Laga det,og når det va ferdig merka eg at all den gode Jiflukta i huset va borte og erstatta med middagslukt...:-(

Ble så fortvila at eg fikk masse tåra i øyan.

Måtte skynde meg å ta meg sammen før sambo kom.

Da han kom kjente han kun middagslukt og ingen Jif-lukt....ny klump i halsen :-(

Og førr å sette krona på verket(litt feil ordbruk,kansje..)

Klarte ikke spise middagen...Skar opp eple,kiwi,agurk,rå blomkål og brokkoli på et fat og spiste det i stede førr deili chips og løvbiff m/bernais-saus...gjett om de andre såg rart på meg....

Hjælp !!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...