Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Fikk ammeputen i posten i dag, den va kjempe fin og praktisk! Ikke rart den ble fjorårets ammepute! :-)
smillamilla Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 den ser kjempefin ut! jeg må bare vente til lillingen kommer ut, for jeg vil se om det er gutt eller jente før jeg kjøper.. så kan jeg kjøpe grønn eller rosa.. for det stemmer vel at de ikke har noen nøytrale farger?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 stemmer det, at det er grønn eller rosa... Jeg kjøpte den grønne, syns den passet fint til både gutt og jente, åså vil jeg jo kanskje bruke den til flere barn også?! Bestilte den på lille-trille, va billigst der så langt jeg kunne se.
cecci79 og Robin Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 klarte ikke å finne den inne på lille trille jeg....kanskje jeg holder på å bli blind eller noe....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 www.lille-trille.no den er på fremsiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå