Gå til innhold

Jeg har fått fødeplass!


SusyQ

Anbefalte innlegg

Tjukt brev fra Rikshospitalet i dag. Jeg har fått plass!

Har hørt masse positivt om Riksen, så er storfornøyd med det, -og superglad jeg ikke havnet ute i Bærum.

 

Termin er 31. august, så leeenge til ennå da, men betryggende å vite. Noen andre som skal føde der i samme tidsrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Jeg fikk først termin 30. august, men var på innvendig UL i dag og fikk ny termin 5. september :) Så er innenfor samme tidsrom.. Hehe..

 

Flytter nærmere Drammen nå, så blir vel å føde på Sykehuset Buskerud HF tenker jeg.. Kortest og nærmest mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sykehuset Buskerud kjenner jeg flere som jobber, både som anestesileger og jordmødre. Tror det er en veldig hyggelig plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også fødeplass allerede en uke etter jeg hadde hatt første svangerskapkontroll hos legen. Trodde slikt tok lang tid jeg. Ble positivt overrasket. Skal føde på Ahus og har hittil bare hørt positive ting om det sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen spesiell grunn til at du er superglad du ikke havner ute i bærum, susyq

bare lurer, jeg skal føde der nemlig!! he he!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... moro og høre at du har fått fødeplass på det stedet du ønsket... jeg har termin 8. august ifølge "BIM termintellern"... Jeg skal til kontroll i uke 10+5 og jeg gleder meg veldig til det, får håpe jeg slipper å vente så lenge etter kontrollen til vi finner ut av fødeplass. greit å ha det på stell, synes jeg;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt forvirra over at du skrev 10 + 5 , også har du termin 8 august?? Jeg er nemlig 11 + 2 , og har termin 23 august...... ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et vondt ord om Bærum, Mulan.

Grunnen til at jeg ble glad fordi jeg ikke må føde der er rett og slett fordi jeg bor på samme trikkelinje som Rikshospitalet, og vi har ikke bil. Mens det er lettvint (tar vel 5 minutter) å dra fram og tilbake på UL, kontroll og besøk til Riksen ville det blitt tiltak å ta tog eller drosje til Bærum hver gang.

 

Men bor man i nærheten er det sikkert et veldig fint sykehus, det og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okey da skjønner jeg! ;o)

Tenkte du hadde hørt mye negativt om Bærum sykehus jeg, men det var jo greit det ikke var det da! =)

Har født der før jeg da, og er sånn passe fornøyd... men kort vei, og de ble det som avgjorde her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese innlegget ordentlig kanskje dere som ikke skjønte.. jeg tar meg den friheten å kopiere det hun skrev:

 

jeg har termin 8. august ifølge "BIM termintellern"... Jeg skal til kontroll i uke 10+5

 

Altså *kontroll* i uke 10+5, hun er ikke 10+5 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...