Lykkelig løvinne Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Fryser du??? Jeg fryser, fryser og atter fryser......og slik har det vært den siste uka. Det er skikkelig kaldt ute, men fryser selv nå - 25grader inne. Hei og hopp!!!!!!!!!!!!!!!
MomInUSA Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Yepp, skjoenner hvordan du har det. Jeg fryser og fryser og fryser og har vaert saann side foer jeg testet positivt. Jeg er saa lei av a fryse. Innimellom blir jeg skikkelig varm da....saa begynner jeg frysingen igjen. Det er bare noe som kommer med svangerskapet tror jeg. Men husker ikke at jeg var slik sist - men da var det jo sommer... Hold foettene extra varme med varme sokker, det hjelper .. og varm deg under et pledd.... Ha en varm fryse dag!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Med meg har det vært motsatt i hele svangersakpet. Jeg har vært unormalt varm. Svetter mye og sjelden kald.
Lykkelig løvinne Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 Takk skal du ha:-) Det hjelper å høre at vi er flere.....ha en VARM fryse dag du også:-)
Lykkelig løvinne Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Sender litt kulde over til deg.......brrrr...kjennes det litt bedre ut?
sistemann Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 JA jeg fryser veldig !!! Håper det snart gir seg ! Har vært slik fra de første ukene. Men er litt frysepinne til vanlig og. Dette er likevel verre.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fryser også og har gjort det helt fra begynnelsen av. Det som er så rart, er at før jeg ble gravid med førstemann, så var jeg en frossenpinn- me den gang jeg ble gravid så ble jeg så varm av meg og har vært det siden...Så gravid gijen, nå altså, og frossen igjen. Satser på at det betyr at jeg blir slank igjen også, hihi- et reverserende svangerskap:-)))
Lykkelig løvinne Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2007 Snåle greier..........brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-)
Twins i magen <3 Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Jeg svetter kun i armhulene (ekkelt!!) også fryser jeg og er iskald på hender og føtter hele tida... ønsker meg badekar!! Hjelper ikke å dusje heller. Tror jeg skal ta meg et bad i helgen når vi er hos mine foreldre... jippi! Varm helg
teila Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 Ja, jeg fryser og fryser og pakker meg inn med pledd og går med ullundertøy. Synes også jeg har frosset fra dag en. Har trodd at det kanskje var fordi det skulle være varmere i livmora enn ellers, så men trenger ennå mer "oppvarmingsenergi" ? ;-)
MomInUSA Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Til ingrid-22.06.07-gutt Du vet sikkert dette, men vaer forsiktig hvis du tar deg et bad saa ikke vannet er for varmt. Det er mulig jeg er litt paranoid, men jeg er alltid redd for bad naar jeg er gravid - legen sa sist at man skal helst unngaa varme bad - man kan ha lunkent vannmen ikke varmt vann sa han. Keep warm alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå