Gå til innhold

Hvor lang på vei, og hva er vekten?

irinairina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uke 37, gått opp 10-12 kg, veit ikke helt hvor mye jeg veide før jeg ble gravid..så gjettet litt.. kun lagt på meg på magen + at jeg sikkert har et par kg ekstra pupper og endel vann...

vekta den vekta... eier ingen badevekt og skal heller aldri gå til anskaffelse av en..hehe, vi jenter blir så opphengt i den..

Er i 35+1 og veide 79,5 kilo hos jordmor igår. Dvs opp 9,5 kilo. Kun gått opp en halv kilo den siste måneden, men det var visst ikke grunn til bekymring.

Vet jeg tippa 80 kilo da det var så varmt, men det var endel vann som har gått tilbake nå :)

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

hei! først så må jeg bare få lov til å si at jeg tror ikke det er noen hensikt å sammenligne vekta si med andre, det virker som det er utrolig store forskjeller! så lenge ikke jordmor sier at noe er feil, så kan du vel bare slappe av:) k kg på 19 uker er vel ikke så unormalt det? kanskje du ikke går noe serlig mer opp i vekt nå, dessuten kan du jo gå ned plutselig.. jeg er 28+4 og veide 50 kg da jeg først ble veid i uke 13, nå veier jeg 55,2! fra uke 13 og til uke 28 har jeg både gått opp og ned, veide 57 kg for noen uker siden.. du har helt sikkert ingenting å bekymre deg for:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...