bibi inni magen Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Vår lille banditt har hatt løs mage(ikke diare) nå i over et halvt år. Har trodd det var tenner for det har stemt før meg litt unormal mage. Men, nå gikk det ikke over etter at hjørnetennene var kommet frem. Dagmamma sier det kan være melkeallergi men magen har jo vært normal til tider selv om han har fått melk... Vet dere om ting som gir løs mage? Pærer vet jeg er bra når de har hard mage så det er vel ikke bra for løs mage. Epler skal være mageregulerende. Hva med appelsin? Det vet jeg dagmamma gir han en del av. Andre tips?
1974 Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 hei, har selv en datter som har og har hatt en del løs mage i lange perioder. Hun har laktose intoleranse...men har hatt mye løs mage før hun var borti melkeprodukter for å si det slik... appelsin er sterkt for små mager... Banan, risgrøt ( 4 mnds grøten til nestle) , mme, eple kan gi hard mage vet jeg. Mye fiber kan gi løs mage. Vet ikke om du har tenkt over fiberinntak? Er utrolig vanskelig det der....nå har vår datter hatt løs mage i 1 uke...eneste jeg har gjort denne gangen er å bytte tannkrem type....og hun er blitt bedre....men det MÅ jo være tilfeldig...skjønner....??.---så jammen ikke greit å vite alltid nei. Har snakket med lege om dette og hun har vokst fint hele tiden og er frisk og rask..så ble konkludert med at hun har en ømfintlig mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå