Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Var hos jm i går. Hun konstanterte ca 2 cm åpning, men ikke helt moden livmor enda. Hun "røsket" litt og satte modningsakupunktur, og sa at det kunne komme litt blodslim etter røskinga. Nå har jeg hatt MASSE blod og slim i over ett døgn etterpå og har konstanten "trykk"smerter nederst i bekkenet. Er dette bare tegn på at ting skjer og modnes eller burde jeg ta en telefon til føden? Har 4 dager til termin....
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Det kan jo virke som om ting skjer, men siden du sier MASSE blod, så ville jeg absolutt kontaktet føden... Lykke til da, håper det skjer snart!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Ja, jeg synes det var masse blod. Litt sånn menslignende blod og omtrent slike mengder som det pleier å være i slutten av mensen (sorry detaljer). Det er ganske mye mer en slike blodstrimler som har vært iblandet slimet /utfloden tidligere. Uff, jeg føler jeg ringer og maser på føden stadig vekk.....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Det er alltid bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. De er der for å hjelpe deg. Og det er ikke masing. Man skal være obs på større blødninger, spesielt med tanke på morkaken. Få føden til å ta en titt på deg, så føler du deg ihvertfall tryggere!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Du må fortelle oss hvordan det går. Tenker på deg. Lykke til!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 ring føden. de syntes garantert ikke at du maser... bedre å ringe en gang for mye:) (selv om jeg mener det ikke er noe som er en gang for mye når det gjelder nurkene våre) jeg fikk beskjed av jordmor om å kontakte føden med en gang vis jeg skulle begynne å blø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå