mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Sov i ro, nå godnatt, sov søtt vesle ska(a)tt.....la la la la... osv.. noen som kan teksten på denne vuggesangen ?
elma81 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 ....sov med roser på kinn, og i drømme falle inn. Så kan ikke jeg mer heller.... Hehe. Håper noen andre vet det, jeg har lurt litt på hvordan slutten er. Bruker bare å nynne den siste strofen..
Bjarne Marie Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Er det denne du mener: Sov i ro, og god natt, sov og drøm søtt, lille ska-tt. Sov med roser på kinn, sov med blomster i sinn. Sov og drøm skatten min, deg i paradis inn. Sov og drøm skatten min, deg i paradis inn. Slo den opp på internett... Synes selv at denne varianten er like så fin (og muligens enklere å synge): Sov no inn og god natt, du min hjarte-skatt. Når du stille legg deg ned, vil draumar ta deg med til du vaknar min ven, neste morgon igjen, til du vaknar min venn, neste morgon igjen.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 ja, det var den mamma pleide å synge tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå