Gå til innhold

Hjelp! Er det bare meg som synes det er slitsomt å ha barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle bare snakker om hvor utrolig koselig det er og man kan bare ikke vente med å få nummer to...

Selv er jeg i TVIL om jeg vil ha nummer to!!! Er så utrolig sliten. Har en helt normal snilt barn på 1 år, men synes det er slitsomt å ha barn. Har ikke sovet en natt på 1 år, har ingen avlastning i form av egne foreldre /familie som stiller opp, gubben jobber fulltid. Lenger etter å sove!! Det er en døgnjobb å ha barn.

Beundrer dere som klarer å ha flere og overskudd til alt mulig annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER slitsomt å ha barn. Kjempeslitsomt!

Men prøver å tenke at det positive og alt det en får tilbake fra den lille skal oppveie eller iallfall veie tyngre enn det. Det er kanskje derfor mange snakker om kosen og ikke slitet.

Vil også ha flere, men ikke enda - jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å ha to eller hvordan man skal klare tvillinger....men ser jo at folk klarer både tre og fire barn. Men jeg tror faktisk at det er nr 1 som er mest slitsomt, for da er man så ny i gamet, og usikker og uerfaren. Har allerede lært MYE til nr. to!!

Skrevet

Man sier at en er som en, man er ferk i gamet, alt er nytt.

To er som ti men allikvel lettere fordi man vet hva som skal gjøres.

Tredjemann og videre er en lek:)

Man er liksom ikke like "stressa" lengre når man har gjort det to ganger før;)

Skrevet

Det er vel ikke for ingen ting at disse nanny-programmene som oftest omhandler familier på 6 eller fler, slitsomt JA!!!!!

Skrevet

Tror det har veldig mye å si hvordan barnet er (selvfølgelig). Sønnen min er snart 4 mnd, min første, og jeg bare elsker å være mamma. Han er så snill og god, sover hele natten. I dag våknet han 07.45, fikk mat og så stod vi opp 08.30. Det er jo mye å gjøre for barn krever jo oppmerksomhet hele tiden, men det er jo ikke annet å forvente når man får barn... Så jeg syns det ikke er slitsomt:) Men føler veldig med dere som ikke har det like lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...