Gå til innhold

Kan høst/vårdressen til Reima brukes på vinteren også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan høst/vårdressen til Reima brukes på vinteren også? Om vi har godt med ulltøy under? Jeg har en liten ettåring som trenger dress til aketurer og utover våren. Men jeg vil ikke ha de tykke vinterdressene til reima. Så jeg tenkte at det kanskje holder med en sånn tynn dress...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på Vestlandet og jeg har en Reima høstdress til gutten min. Han har ullundertøy och en fleece dress under og det går helt fint. Har ikke ennå opplevd at han er kald da vi kommer inn. Han er 1,5 år nå.

Skrevet

Ja, det kan du. Sønnen vår bruker den også på vinteren etter anbefaling fra to ulike BabyShop-butikker. Vi bor i Oslo så det blir jo relativt kaldt her. Prøv f.eks. Sparkjøps varmedress i ull under alt etter hvor kaldt det er. Det er jo bare å bruke flere lag ull under. Vi er veldig fornøyd med dressen.

Skrevet

Tusen takk for svar :o)

Da går vi for tynn dress, vi har bestemødre som strikker og ulldressen til nøstebarn i tillegg, så jeg tror dette skal gå fint. Er jo ikke lenge igjen av sprengkulda nå og så får vi vurdere neste vinter om det holder eller ikke, om dressen i det hele tatt fortsatt passer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...