Gå til innhold

Dere mellom 7 og 8 uker, hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Var på første kontroll allerede i dag er nå i uke 8. Er veldig svimmel og kvalm og er også sykemeldt pga dette. Det stikker og drar i magen og jeg er ganske trøtt hele tiden. he he Dette er mitt andre svangerskap og i det første var jeg i topp form, så det er litt uvant å bli så dårlig, men håper det gir seg snart:) Har en på 4 som er litt lei av at mamma ikke er helt på topp.

Annonse

8+2 her..og blir bare verre verre og verre...nå har jeg snart ingen mat jeg klarer å spise (som jeg ikke allerede har sett i retur et par ganger) svimmel og trøtt er jeg...dette er bare dritt..men jeg er gravid da..det er et pluss :) men gleder meg veldi veldig til dette går over...

Heia! Jeg er 7+4 i dag jeg også, og formen er veldig varierende. I dag har jeg vært i rimelig bra form, blir litt fortere sliten enn vanlig da, men jeg har vært i skikkelig dårlig form den siste måneden, og har vært utrolig sliten...er sykmeldt for det...skal på første kontroll i morgen da. Håper virkelig at jeg blir bedre nå! (noe jeg trodde jeg ble for tre dager siden, og siden det har jeg tilbragt myyye tid på badet, og sovet til to på formiddagen...) :P

Jeg har forøvrig offentliggjort for min kjære at neste gang skal han få gå gravid...og siden forskningen er der den er nå blir vel det sånn ca samtidig med at griser flyr...så det blir vel meg flere ganger tenker jeg. :)

Trøtt, sliten, fryyyyser og VELDIG kvalm....Vært det hele denne uka... ikke noe særlig, har ikke vært hjemme fra jobb ennå, så blir vel kanskje hjemme i morgen om jeg ikke blir bedre... Har løpt et par ganger ut på do idag ja.....

(Har helt ANGST mot å kaste opp.....)

..tja.. ømme pupper.. (Fra dag 1! ;) )

..myyye luft i magen, så magen står ut som en stortromme!

Sultenkvalm -veldig, veldig sulten, men samtidig kvalm..

Grusomt ambivalent forhold til mat med andre ord! :P

Er trøtt som seg hør og bør, men ikke verre enn at jeg klarer

å utføre jobben min (100% som spl)..

Det eneste som egentlig bye meg skikkelig imot om dagen er kaffe..

Ellers er jeg samme, gamle meg

-helt uten humørsvigninger- i uke 7+2! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...